#26 Skrevet September 1, 2010 (endret) Står mer om denne regelen HER og HER. Skjønte det;) Jepp, fiks litt bilder. Alltid moro å se bilder av andre Golfer. her er noen bilder : http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=197860&id=549012605 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 1, 2010 Er ikke på Facebook, så får ikke sett;) Last de opp til Imageshack eller Photobucket, så får jeg sett jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 2, 2010 Aha, den har jeg sett før. Pent eksemplar det der;) PS: Du kan legge opp til 10 bilder i hver post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...