#1 Skrevet Februar 17, 2005 Fant disse to til salgs på autodb.no (ja, faktisk) Fant ikke noen passende tråd, så derfor... Sikkert noen som har flere bilder av smakløse VAG-biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 Helt forferdelig... Ganske ille denne også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Langt panser på den Caddyn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2005 treser golfen stiller jo fortsatt sterkt i denne klassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2005 Helt forferdelig... Ganske ille denne også... Ser ut som en Lancia Integrale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2005 Langt panser på den Caddyn har vel bare kappet av kjermene litt for å få plasert disse fete lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2005 Langt panser på den Caddyn Panseret er standard, det er bare det at lyktehusene ligger rundt fremste delen av forskjermene, så siden de er hvite, så ser panseret langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2005 Langt panser på den Caddyn Er "badlook" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2005 Er "badlook" Eller var det looking bad......?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2005 Klassiker som jeg aldri blir lei av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2005 Dere husker vel denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2005 Vet ikke helt hva man kan si om den egentlig..... smakløs eller kul?? vanskelig å bestemme meg om jeg liker den eller ikke.... jaj... lav og bred var den hvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 21, 2005 Synes den var rimelig stygg den også.. Men var hvertfall veldig gjennomført 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 21, 2005 Så ut som eieren av den jettan hadde fått kvantums rabbat på styling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2005 Får henge på med en jeg og da. Syns nå dette er no av den styggeste rocco jeg noen gang har sett (tror jeg da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2005 Leser dere ikke Motorbørsen?? 85 mod Santana... løp og kjøp!!! Er nå ihvertfall en ærlig annonse... "260000 km, 1985 vw santana topic 1, 8, rosa m flammer, 14"alu,frontspoiler,eu ok fram til desember 05. starter å går uansett!! norges mest harry?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 24, 2005 Leser dere ikke Motorbørsen?? 85 mod Santana... løp og kjøp!!! Er nå ihvertfall en ærlig annonse... "260000 km, 1985 vw santana topic 1, 8, rosa m flammer, 14"alu,frontspoiler,eu ok fram til desember 05. starter å går uansett!! norges mest harry?" Å jeg som er pengelens for tiden..... Den blir nok fort solgt tenker jeg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 24, 2005 Leser dere ikke Motorbørsen?? 85 mod Santana... løp og kjøp!!! Er nå ihvertfall en ærlig annonse... "260000 km, 1985 vw santana topic 1, 8, rosa m flammer, 14"alu,frontspoiler,eu ok fram til desember 05. starter å går uansett!! norges mest harry?" Hva er det på panseret? Påfyllingstrakt for spylerveska? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 24, 2005 Må du gi deg Glenn... alle ser jo det at det er en bassrefleksåport!! Har du norges mest harry bil så må du jo selvsagt ha bass i motorrommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg fikk æren(??) av og se denne heftige bilen live i Hamar igår!! Holdt jo på og kjøre av veien..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg fikk æren(??) av og se denne heftige bilen live i Hamar igår!!Holdt jo på og kjøre av veien..... Er dette den rosa som durer rundt i hamar??? Isåfall så møtte jeg den et par ganger igår kveld.. *grøss* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 25, 2005 Får henge på med en jeg og da. Syns nå dette er no av den styggeste rocco jeg noen gang har sett (tror jeg da) Jeg husker jeg så denne Roccoen i et gammelt nummer av VWTrends, den har standard 1.8-liter foran, pluss en Transporter-motor bak, da bakenden er fra en Transporter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 25, 2005 Er dette den rosa som durer rundt i hamar??? Isåfall så møtte jeg den et par ganger igår kveld.. *grøss* ganske sikker på at jeg så den i dag ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 6, 2005 Leser dere ikke Motorbørsen?? 85 mod Santana... løp og kjøp!!! Er nå ihvertfall en ærlig annonse... "260000 km, 1985 vw santana topic 1, 8, rosa m flammer, 14"alu,frontspoiler,eu ok fram til desember 05. starter å går uansett!! norges mest harry?" Fytte...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...