#26 Skrevet Mars 9, 2005 Trenger jeg å si no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 9, 2005 ganske sikker på at jeg så den i dag ja. fysj ja den går på hamar... holdt på å spørre eieren her om dagen hvor mye han hadde fått for å ta med seg bilen hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 10, 2005 Synes det er så morsomt med folk som rett og slett ikke vet sammenhengen mellom stoore vinger og overkill går mye biler med airbus look der ute ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 10, 2005 hva med disse da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 10, 2005 personlig synes jeg denne knuser a2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 13, 2005 Trenger jeg å si no? Kebab tralla og vento'n skulle byttet spoiler så hadde det hjulpet litt hvertfall Ingen vw fortjener en slik jalla spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 13, 2005 Vil du ha stygg, skal du få stygg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 14, 2005 Oj,oj,oj!Visst det er noen i Vag systemet som har designet den så for guds skyld send vedkommende tilbake til Tupperware konsernet hvor han mest sannsynlig kom ifra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 14, 2005 Corrado skal man være forsiktig med å style for mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 14, 2005 Synes Corrado er en pen bil utseendemessig og at den egentlig ligger litt forut for sin tid jeg da, men dette ble allt for mye FRYKTELIG FÆLT på en plass.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 19, 2005 det gule lyse på den rosa santanen er tro det eller ei, en tusen meter som er festet nede i motorrommet, som lyser opp... hørte en kamerat av meg fortelle det!!! den er hvertfall horribel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 22, 2005 VW Voyage, heller ikke det aller feteste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 22, 2005 Hmmm.... de frontlyktene der ligna mistenkelig mye på de på min -77 Audi 80.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 23, 2005 Det er ikke bare frontlyktene som ligner, hele bilen er bygd på et lettere modifisert (forminsket) B1 understell, dvs første generasjon Passat/80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 23, 2005 Det er ikke bare frontlyktene som ligner, hele bilen er bygd på et lettere modifisert (forminsket) B1 understell, dvs første generasjon Passat/80. Det var noe kjent med motorrommet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 23, 2005 Huff.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 27, 2005 Fant et par her av en tysk Audi 80 (B4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 27, 2005 Er ikke helt sikker på om det er en VW... er jo "styla" en del...... ser jo ut som den har blitt bulka Noen som kan fortelle meg hva det er for no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 27, 2005 Er ikke helt sikker på om det er en VW... er jo "styla" en del...... ser jo ut som den har blitt bulka Noen som kan fortelle meg hva det er for no? Det der der ut som en Opel Corsa for meg. Stygg var den i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 27, 2005 oki, fant den på en vw-nettside, men kan jo ligne på en corsa og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 27, 2005 Ikke for og være frekk eller støte noen, men jeg må bare få sagt dette.. Denne bilen her var rett og slett grisestygg og jeg kan ikke fatte at den ble premiert. Frontspoileren er jo MAX overkill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 28, 2005 Får håpe Hans Petter ikke blir fornærmet nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 28, 2005 Synes ikke den var så ille jeg, hvis man først skal kjøre en Fast and Furious stil.. Hadde hvertfall ikke kvalifisert til VM hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 28, 2005 Synes ikke den var så ille jeg, hvis man først skal kjøre en Fast and Furious stil.. Hadde hvertfall ikke kvalifisert til VM hos meg Fast and Furious-stil? Ser lite av den på den bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 28, 2005 Ikke for og være frekk eller støte noen, men jeg må bare få sagt dette.. Denne bilen her var rett og slett grisestygg og jeg kan ikke fatte at den ble premiert. Bilen er jo MAX overkill.. Annet en fangeren så kan ikke jeg se noe som er "overkill" på bildet... Forklar gjerne nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...