VM i sinnsykt smakløse VAG biler

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Magne her...

Bilen er ikke "sinnsykt smakløs" slik som topic sier...heller ikke grisestygg!

Cluet med denne tråden var å finne gjennom-skjendete biler fra polske nettsteder, og ikke å "henge ut" noen i denne klubben, bare fordi de liker litt styling på bilen sin, (som forresten ER en VAG..*kremt*).

(Og min mening er forresten at bilen er gjennomført og tøff, og fikk en VELFORTJENT pris som jeg stolt hadde satt på peishylla...)

____

Mvh

Dag

scirocco.bmp

Syns du skal slette det bildet og den kommentaren, og heller skrive en søt liten kommentar om denne bilen:

Så legger vi diskusjonen død:dødhest:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast and Furious-stil? : klø :

Ser lite av den på den bilen...

Kanskje litt feil ordvalg.. Mente at bilen ikke var diskrèt styla:) Av biler som "synes", synes jeg helt klart denne var kul. Synes heller ikke den kvalifiserer til VM (i sinnsykt smakløse biler).

Edit: kan vel legge til at hvis denne bilen er så stygg, kan vi vel legge ned hele tråden:) Synes egentlig det er åpenbart at ikke denne bilen passer i denne tråden. Men alle har vel forskjellig smak.. (utrolig nok)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel legge inne ett par biler til så dere får noen annet å diskutere.. Her er et par løsninger på fronter... : rolleyes

A200TQ.jpg

home.h1_17.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Ikke noe pen nei.. Men vet ikke om det er flammene eller lyktene som er styggest;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må huske å sladde skiltene......noen kunne falle for fristelsen å reise til russland å stjele disse skjønnhetene: haha :

...men, lyktene er grei nok de, hadde de vært i samme farge som bilen.. quad-look`n slår aldri feil i svart:cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.