#51 Skrevet Mars 28, 2005 Må si meg enig med Magne her... Bilen er ikke "sinnsykt smakløs" slik som topic sier...heller ikke grisestygg! Cluet med denne tråden var å finne gjennom-skjendete biler fra polske nettsteder, og ikke å "henge ut" noen i denne klubben, bare fordi de liker litt styling på bilen sin, (som forresten ER en VAG..*kremt*). (Og min mening er forresten at bilen er gjennomført og tøff, og fikk en VELFORTJENT pris som jeg stolt hadde satt på peishylla...) ____ Mvh Dag Syns du skal slette det bildet og den kommentaren, og heller skrive en søt liten kommentar om denne bilen: Så legger vi diskusjonen død:dødhest: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 28, 2005 Fast and Furious-stil? Ser lite av den på den bilen... Kanskje litt feil ordvalg.. Mente at bilen ikke var diskrèt styla:) Av biler som "synes", synes jeg helt klart denne var kul. Synes heller ikke den kvalifiserer til VM (i sinnsykt smakløse biler). Edit: kan vel legge til at hvis denne bilen er så stygg, kan vi vel legge ned hele tråden:) Synes egentlig det er åpenbart at ikke denne bilen passer i denne tråden. Men alle har vel forskjellig smak.. (utrolig nok) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 28, 2005 Får vel legge inne ett par biler til så dere får noen annet å diskutere.. Her er et par løsninger på fronter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 28, 2005 Ikke noe pen nei.. Men vet ikke om det er flammene eller lyktene som er styggest;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 28, 2005 Må huske å sladde skiltene......noen kunne falle for fristelsen å reise til russland å stjele disse skjønnhetene: haha : ...men, lyktene er grei nok de, hadde de vært i samme farge som bilen.. quad-look`n slår aldri feil i svart:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...