#1 Skrevet August 26, 2010 Pusser på bakrute bare går og går. Fungerer slik at når pusser blir satt i gang så stopper den ikke igjen. Noen her som har erfaing med noe sånt? Har nå koblet fra kontakten på pussermotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2010 går den etter at du har skrudd av bilen og starta den igjen? tenker evt defekt rele/bryter. aner ikke om det er noen styringsboks til dette. blir litt for "nytt" for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2010 Kan slå av tenning og pusser stopper. Setter igang pusser igjen med tenning på og den sveiver og går helt til tenningen blir slått av igjen. Har vurdert om det kan være bryter, men jeg må jo slå den på med brytern for å sette den igang. Heller nok mere mot relefeil kanskje. Plundere med å finne ut hvilket rele som styrer pusser bak. Takk for svar forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2010 Har sett samme problem flere ganger og da har det vært rustgrøt inne i viskermotoren, og bytte av denne gjorde susen. Har ikke forsket noe mer på problemet, men defekt bakrutevisker på a3/golf4/passat/a6 osv osv er ikke akkurat sjelden kost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2010 OK, da får jeg begynne med å sjekke motor. Noen som vet hvilket rele som styrer pusser bak og plassering av dette???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...