#1 Skrevet August 26, 2010 Heisann Når jeg kjørte hjem fra jobb her om dagen og skulle kjøre forbi en bil begynte plutselig TT'n min og lage en slags tute/ule lyd når jeg tråkka gassen i bånn.. Den kommer kun når jeg trør gassen i bånd, helt uavhengig av gir/turtall. Forrige eier installerte dump-ventil på bilen (har ikke rukket å ta den av enda ) og åpent luftfilter. Kan dette ha noe med det å gjøre?(det er ikke pop-off lyden altså) Kjører forresten en Audi TT 2000 modell, 225hk utgaven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2010 Høres mer ut som en gåen turbo etter det jeg kan lese 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2010 Høres mer ut som en gåen turbo etter det jeg kan lese Ville den ikke akselerert mye dårligere da?(det gjør den ikke..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2010 Kan vel ule rett før den tar kvelden vel? Om det er dårlige lagre i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2010 Kina-k04n jeg hadde ladda som faen den, men hørtes ut som en brannbilsirene ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2010 Kina-k04n jeg hadde ladda som faen den, men hørtes ut som en brannbilsirene ja! Hmm, da må vel den byttes.. Det har vel ingenting å si om jeg kjører med turboen sånn som den er nå frem til jeg får tid til å skifte den? Vet du forresten om noen som selger k04 turboer billige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...