#1 Skrevet August 27, 2010 Hei noen som vet hva som skal til for å tilpasse en 4,2 v8 i en coupe qattro m s2 undrestell og aby motor.Kan jeg bruke 4.2 fordelings kasse? eller en fra noen andre kasser? mvh sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2010 Det er vel et 01E hus du har da, bare å smelle rett i. Men må ha custom girkassefester ut på traversen eller fra en aby eller rs2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2010 også må du har typ85 mellomaksel evt en coupe 6 trins aksel, ellers som petter sier. samt RS2 giroverføring el fra s2 6 trinns Har sånn kasse i min coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2010 Glemter det ja, kan også korte inn org mellomaksel med 2,5 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2010 ok.takk,tror jeg prøver å kjøpe en rs2 eller s2 6 trins kasse,begynner m understellet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2010 Glemter det ja, kan også korte inn org mellomaksel med 2,5 cm. 2.9 er mer korrekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2010 ok.takk,tror jeg prøver å kjøpe en rs2 eller s2 6 trins kasse,begynner m understellet først. Du må ha de samme delene om du kjøper en S2/RS2 kasse også Er i utgangspunktet like girkasser, men 4.2 kassene har ofte oljepumpe innbygd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...