#1 Skrevet August 27, 2010 Heisann. Titter litt på ny bil da jeg skal selge min til sommeren. Vil helst bruke de felgene jeg har på nå til den nye bilen. Noen som vet om denne dimmen fungerer på touran? Vet det kommer til å stikke utenfor hjulbua. Men hvor mye? Dekkene som står på er 225/35/18. Takker for svar. Mvh. Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2010 alt går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2010 Blir ikke det litt lite på så stor bil? Og hørt at du ikke får senka dem så mye som du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2010 Blir ikke det litt lite på så stor bil? Og hørt at du ikke får senka dem så mye som du vil Dette stemmer hvertfall bra..bilen er så altfor lav under.. Skulle gjerne hatt min lavere.. 18" er vinterdim. Går nok fint med ET40 tenker jeg, og stikker nok ikke aaaaltfor langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2010 Heisann. Titter litt på ny bil da jeg skal selge min til sommeren. Vil helst bruke de felgene jeg har på nå til den nye bilen. Noen som vet om denne dimmen fungerer på touran? Vet det kommer til å stikke utenfor hjulbua. Men hvor mye? Dekkene som står på er 225/35/18. Takker for svar. Mvh. Simen Grasto Stikker litt utenfor både foran og bak og 1 tomme for små hjul. Kan bli kult med valsing av hjulbuer og senk helt ned på bakken, men jeg ville heller gått for en 19 eller 20 toms kombo hvis målet var "ubrukelig" bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2010 Akkurat ja. Da blir det værre gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...