Vinterdekk til Audi B7 (Quattro) 17"

Anbefalte innlegg

ja gled deg! og hvis du tør så trykker du av esp og svinger og gir gass! Det er MORO! da husker du hvorfor du kjøpte quattro!

men obs obs: det blir laaange svinger!

hehe, blir konge det!

Men det er vel kanskje noe banekjøring til vintern også? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen over dammen og til Jons' dekk og felg i porsgrunn(eidanger). Da blir du garnatert fornøyd. Han skaffer det du vil ha til kjempe bra priser, samt en service du ikke finner noe annet sted i landet (har iallefall aldri opplevd det). Er jo ikke lange svippen for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen over dammen og til Jons' dekk og felg i porsgrunn(eidanger). Da blir du garnatert fornøyd. Han skaffer det du vil ha til kjempe bra priser, samt en service du ikke finner noe annet sted i landet (har iallefall aldri opplevd det). Er jo ikke lange svippen for deg.

Okey, har han noe webside, eller noe. Evt. telefonnummer så jeg kan få prisforespørsel.

Vil helst ha dekk&felger til rundt 12.000 (absolutt ikke noe mer) og nokian hjula blir kostende 14.500.. det har jeg ikke råd til i år. derfor tenkte jeg heller å gå for rimeligere dekk (har jo uansett quattro) i år, så får jeg heller kjøpe noe bedre neste år når økonomien er bedre.

Driver å skal få solgt de gamle sommerfelgene for 5000, og ennå så er det 7000 til jeg må ut med for å få meg 18" vinterhjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, har han noe webside, eller noe. Evt. telefonnummer så jeg kan få prisforespørsel.

Vil helst ha dekk&felger til rundt 12.000 (absolutt ikke noe mer) og nokian hjula blir kostende 14.500.. det har jeg ikke råd til i år. derfor tenkte jeg heller å gå for rimeligere dekk (har jo uansett quattro) i år, så får jeg heller kjøpe noe bedre neste år når økonomien er bedre.

Driver å skal få solgt de gamle sommerfelgene for 5000, og ennå så er det 7000 til jeg må ut med for å få meg 18" vinterhjul.

http://www.jonsdekkogfelg.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fullt mulig å få tak i gode felger og premiumdekk til 12000..

Jeg kjøpte før vinteren. 17" S5 felger med 225/45 Michelin XIN2. Under 10000.

Var ikke SÅ mye dyrere for 18", men jeg ville ha 17"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro bremser like dårlig/bra som bil uten. Så argumentet for billig dekk pga quattro holder ikke vann.

Kjøp bra dekk med en gang sier jeg.

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro bremser like dårlig/bra som bil uten. Så argumentet for billig dekk pga quattro holder ikke vann.

Kjøp bra dekk med en gang sier jeg.

Stian

Du har jo et greit poeng, men det finnes billige dekk som enten er gode på asfalt/bremsing eller generelt greie på snø/is.

Har man quattro har man bedre grep ihvertfall, det var det som var poenget mitt, kontra de elendige piggfrie jeg hadde på min BMW forrige vinter.

Men nå ser det ut som jeg skal ha meg 18 " 225/40/18 med RS6 replika, evt noe annet snadder.

Har fått pris på 11900 med omlegging og avbalansering 2 steder. Så kan tenke meg at jeg finner noen som er enda billigere.

Fikk solgt de gamle for 3500. Så da er det ikke så mye som mangler ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.