#1 Skrevet August 28, 2010 Hei sann. Byttet for en stund siden motorolje på bilen, byttet da i samme slengen tappeplugg og pakningen..Kjøpte denne på møller... Nå i ettertid har jeg sett tre fire dråper olje rundt tappepluggen etter kjøring... Kan det være at jeg ikke har dratt til tappepluggen godt nok? Kan jeg prøve å stramme litt på den nå? Eller bør hele pakningen byttes igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2010 Tørk olja, dra til litt hvis det går, se om det blir mere klin. I så tilfelle, kjøp ny kobberring, monter på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2010 er det ufarlig å bruke plast ring på pluggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2010 Det kan være at du må varme opp kobberringen med lighter for å "mykne" den opp. Når du har varmet den så trekker du til på ny, og når du da har trukket til(med moment: rolleyes), så setter kobberringen seg, og skal holde tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2010 Bytta olje og sånn istad, skrudde til den nye ringen mens motoren enda var varm i bunn. Håpe den holder tett nå altså. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...