#1 Skrevet August 28, 2010 hei har en passat 3b som det ikke er lys i dørpanelet når jeg åpner dørene alle pærene er vist gåen... skal sette inn led lys, men har ikke hatt av dørpanele mitt så saken er: noen som vet om jeg må av med hele dørpanelet eller kan jeg bare vippe det likedan ut sånn som jeg gjorde me alle lysene som er i taket? håper på tilbakemelding:D er keen på og få hvit lys der:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2010 du vipper det bare slik som i taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2010 takk takk!! ligger inne å e sjuk... så orker ikke å gå ut i kalde tromsø for å "prøve" meg fram:S:P men skal fikses snarest:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2010 kan også være låsekassa i dørene dine, men da lyser ikke lyset i taket heller når du åpner døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2010 Alt lyser:-) bortsett fra dørn, men det er fikset, stilig med 18 leds ellerno:-) tråden løst btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2010 uhm nå lyser det ikke lenger, låsekassen? høyre dør fremme,, mens alle de andre fungerer ... rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...