Anbefalte innlegg

Registrer deg med bruker på http://www.photobucket.com

Etter at du har lastet opp bildene dit så følger det en link til bildet.

Trykk på "fjellene" som er over der en skiver inn inlegg på forumet og lim inn adressen der.

må jeg virkelig legge ut på ei anna nettside?

forsvunne det de hadde før da der medlemer kunne legge ut bilder av bilene sine å få karakterer??

får man ikke stemme frem månedens bil lenger osv? eller oversikt over de biler div medlemer utenom maks de 5 linjene man kan skrive?har jo 9 biler så trenger jo mer en 5 linjer hehe

har jo oversikt å bilder på facebook profilen min da men!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: slik du fremstiller bilen og deg selv på forumet, kjører jeg meg gjerne en tur til Frei for å se hva slags bil det faktisk er du har.

Tar gjerne med meg kamera også og hjelper deg å legge ut bilder.

hvilken av bilene du snakker om da?håper du har firhjulstrekk da hehe vist ikke kommer du ikke opp

bakken her! vil jo legge ut de bildene fra sommer da ikke vintern når du knapt ser de,,

fremstiller meg hva sikter du til? mener du jeg lyver??

har flere kameraer inkludert speireflekskamera,,

er det 5000 du sikter til så står den på lagring på dale! g60 står her sammen med en sport og 1 stk audi 200 og en 100 har skilter på 4 biler de sistnevnte

ja er du langt unna frei da?? bare å komme det :) vårre fint å fånne ut hvordan man legger ut bilder her på medlemsia,, men som sagt har alt på facebook profilen da ,,men du e hjertlig velkomen til å grave bilene ut å ta bilder av de! bilder har jeg i fleng da jeg dokumenterer alt jeg gjør med bilene.

jeg prøver bare få noen råd her inne om diverse men uansett da så henger folk seg opp i 5000 min?????????for min del er jeg lei hele forumet! virker jo ut som folk vil "diskutere" krangle,,,forumet her er for å hjelpe men ser ikke den!folk "angriper "jo bare!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken av bilene du snakker om da?håper du har firhjulstrekk da hehe vist ikke kommer du ikke opp bakken her! vil jo legge ut de bildene fra sommer da ikke vintern når du knapt ser de,,

I værste fall kan jeg gå opp. :) Har firhjulstrekker på handlelista, men det blir ikke før over nyttår.

fremstiller meg hva sikter du til? mener du jeg lyver??

Ikke nødvendigvis, men jeg lurer på om det er endel misforståelser ute og går. Hadde vært greit å få klarhet i ting, slik at det ikke skaper dårlig stemning.

er det 5000 du sikter til så står den på lagring på dale!

Jess, det er jo den du nevner her i tråden og det er den jeg er mest nysgjerrig på. :) Har vært borti mange gamle 100, 200, 4000, 5000 og v8 opp gjennom årene. Så jeg lurer virkelig på om det stemmer alt du skriver. Må 5000'n graves frem og? :)

ja er du langt unna frei da?? bare å komme det :)

Takk for det! Bor i Molde, så om det passer for deg kan jeg kjøre meg en tur iløpet av dagen imorra?

vårre fint å fånne ut hvordan man legger ut bilder her på medlemsia

Den løsningen som var før er nå borte, og det å bruke photobucket er den enkleste og beste måten å gjøre det på.

jeg prøver bare få noen råd her inne om diverse men uansett da så henger folk seg opp i 5000 min?????????for min del er jeg lei hele forumet! virker jo ut som folk vil "diskutere" krangle,,,forumet her er for å hjelpe men ser ikke den!folk "angriper "jo bare!

Nå har jeg bare lest denne og den G60-ombyggingstråden din, men du er jo ikke akkurat ydmyk selv. :) Mange av svarene du har fått er gode, men dersom du ikke er fornøyd med svarene hjelper det ikke å frese tilbake.

Litt derfor kunne det vært greit å tatt seg en tur å hilst på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I værste fall kan jeg gå opp. :) Har firhjulstrekker på handlelista, men det blir ikke før over nyttår.

Ikke nødvendigvis, men jeg lurer på om det er endel misforståelser ute og går. Hadde vært greit å få klarhet i ting, slik at det ikke skaper dårlig stemning.

Jess, det er jo den du nevner her i tråden og det er den jeg er mest nysgjerrig på. :) Har vært borti mange gamle 100, 200, 4000, 5000 og v8 opp gjennom årene. Så jeg lurer virkelig på om det stemmer alt du skriver. Må 5000'n graves frem og? :)

Takk for det! Bor i Molde, så om det passer for deg kan jeg kjøre meg en tur iløpet av dagen imorra?

Den løsningen som var før er nå borte, og det å bruke photobucket er den enkleste og beste måten å gjøre det på.

Nå har jeg bare lest denne og den G60-ombyggingstråden din, men du er jo ikke akkurat ydmyk selv. :) Mange av svarene du har fått er gode, men dersom du ikke er fornøyd med svarene hjelper det ikke å frese tilbake.

Litt derfor kunne det vært greit å tatt seg en tur å hilst på. :)

så klart vil du ta deg en tur så er det nå bare komme det da,,,, :)

beklager at jeg freser til,,noen her inne som forteller meg kolles mine biler funker som aldri har sett en 5000 audi så blir litt frustrert..og forsket å lest meg ihjel om div bygg!

kan jo adde meg på facebook da?? har du msn kan jeg sende bilder der å! der ligg det jo mye bilder,, slipp du dra helt hit å se på bilene i snøhauer hehe men vært bra med en face to face forklaring :)

virker ut som du er like intresert i vag som meg!

dumt at de tok bort at man kunne legge ut bilder her inne da :( har jeg sluppet å konstant "forklare"!!

vell saken er jo at jeg "eier" 2 hus der jeg har bilene mine spredd,,kjøpte dette huset i sommer så her står 1 audi 100 2.2e 83 model ,,delelagsjefen på audi her i byen sin gammle,den har han hatt i 20 år og vært kun 2 eiere + meg\dama har fått den

en audi 200 turbo quattro 84 model (skjøtebil 87 model) vinterbilen min .

en 88 golf gti 16 ombygget til g60, med corrado motor ++div modefisering.

og står en golf sport 90 model med div modefisering jetta front+++

anndre huset

står det 1 1300s bobble (sundplokka)73

ei så å si strøken baja bug (1302 s) 73

audi 5000 cs turbo 87 model med alt av utstyr!gått i arv

og en bmw 325 m-tech 1 87 model ,kjøpt av mindor lien,rallysjåføren sikkert hørt om han?

holder på renoveres bygges om

og det står 200 turbo quattro 87 delebil ribba

har hatt uhorvelig mange biler opp gjenom tiden,,men disse jeg har igjen er "spesielle" for meg hvertfall:)

du? dama va ut å kjørte til tronhjem med 200 turboen og mistet lysene,,har sjekket sikkringer skiftet pærer sjekket over relene,,men trur kanskje det er lys hendelen under ratte som fått det,,vist man holder inn så får man langlys,og har parklys? forslag hva som kan være gåent siden du vært borti så mye audi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo adde meg på facebook da??

Du har profilbilde der du står med fiskestang?

slipp du dra helt hit å se på bilene i snøhauer hehe men vært bra med en face to face forklaring :)

virker ut som du er like intresert i vag som meg!

Har vel hatt ca 30 biler siste ti årene, hovedsaklig vag. Er stort sett bare koselig å drikke kaffe hos andre bensinhuer, og prate og titte på gamle biler. Har møtt mange fra klubben og det har utelukkende vært positive opplevelser. :) Men den 5000'n står altså ute under snøen?

dumt at de tok bort at man kunne legge ut bilder her inne da :( har jeg sluppet å konstant "forklare"!!

Du kan fortsatt legge ut bilder på forumet, men det er veldig begrenset mtp oppløsning/størrelse.

du? dama va ut å kjørte til tronhjem med 200 turboen og mistet lysene,,har sjekket sikkringer skiftet pærer sjekket over relene,,men trur kanskje det er lys hendelen under ratte som fått det,,vist man holder inn så får man langlys,og har parklys? forslag hva som kan være gåent siden du vært borti så mye audi?

Veldig vanskelig å si, men jeg har byttet flust med lyshendler på gamle vag, så ingen overraskelse at det ryker loddinger/kabler inni de. Har du en delebil med hendel tilgjengelig er det jo utrolig fort gjort å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker bilen fra "rånetia" mi i kristiansund jeg:) Men der vell fort 8 år siden så har vært artig å sett bilder av den igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har profilbilde der du står med fiskestang?

Har vel hatt ca 30 biler siste ti årene, hovedsaklig vag. Er stort sett bare koselig å drikke kaffe hos andre bensinhuer, og prate og titte på gamle biler. Har møtt mange fra klubben og det har utelukkende vært positive opplevelser. :) Men den 5000'n står altså ute under snøen?

Du kan fortsatt legge ut bilder på forumet, men det er veldig begrenset mtp oppløsning/størrelse.

Veldig vanskelig å si, men jeg har byttet flust med lyshendler på gamle vag, så ingen overraskelse at det ryker loddinger/kabler inni de. Har du en delebil med hendel tilgjengelig er det jo utrolig fort gjort å bytte.

det er en profil som ble hacka

er vell bilde av meg foran bakenden på gti g60 bilen!me hendern i lomma :P

ja den står ute ja stått der lenge nå :(

var å så på delebilen fann ikke hendelen,,men fulgte med nå deler av siste 200 kjøp så får gå over de posene med dele som fulgt med,,men dama brukern jo hele tia for er så redd på glatta!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker bilen fra "rånetia" mi i kristiansund jeg:) Men der vell fort 8 år siden så har vært artig å sett bilder av den igjen:)

hehe se der ja,, ja rånet en goooooo del med den ja,,omtrent alle husker den i kristiansund spesielt poletie :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er egentlig et trist syn nå da,,men så fort akslingen kommer på er det fiksa hellakering,,lurer på å ha orginalfargen men litt mere gull skjer! kvinnfolke jobbe på verksted :)

lå jo masse bilder her før men de forsvant sånn plutselig sammen med medlems abenemanget mitt,,vært medlem siden 96 trur jeg det va,,men her står det nå helt anna hehe

bil du råna på den tia da???:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var lite bilder av 5000 på facebook, du får legge opp noen Rune, så skal jeg få de inn her for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har ikke så mange av den desverre,,men ligg nå spredd over alt på div pcer husk det er ei stund siden den var oppegående :P

men har deg vell på facebook nå? så kan last opp noen vist finner,,hadde mange innpå her før men de finner jeg ikke igjen!

og så snart navet er på plass er det rett til lakkering ,,da kan man legge ut bilder :)

nå har sola tatt knekken på orginallakken! ser mere ut som et prosjekt så ikke lyst å "vise" det så gale frem liksom!

lurer å få den strøken!om den blir såtte inn på verksted har jeg ikke bestemt meg om,,men må få opp garasjen her først å fremst!

men du fikk nå bekreftelse på at jeg har en 5000 både på bilder å medlem her inne som husker den :)

så er nok ikke en som føler trangen på å lygge på seg biler hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg aldri trodd heller. :)

Men jeg tror ikke den du har er så spesiell som du tror, thats it. :)

Men hvis den er det, da er jeg den første til å bøye meg i støvet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg aldri trodd heller. :)

Men jeg tror ikke den du har er så spesiell som du tror, thats it. :)

Men hvis den er det, da er jeg den første til å bøye meg i støvet.

hehe jaja vell er flere bilder nå på facebook,,altså spesiel er den jo,,den er jo godkjent på amerikansk standar,hvor mange audier har skilter på bilen sin uten å sette på blinklys på siden!? bare at den er flyttegods er jo sjeldent,,,den har ikke gått langt den har omtrent alt orginalt utenom senk å effektanlegg++

og forhandleren i molde faktisk!!!!! der den ble solgt til min far ,,forklarte at det kun var 400 stk laget av denne jeg har!og kun for usa!og sitte med en av de. å ha en amerikansk audi med manuel er godt gjort spør du meg!

men spørst nå på hva du mener er skjeldent da!eneste i norge godkjent på amerikansk vis er i mine øyne veldig sjelden da :P da må man flytte til usa kjøpe bil,,bo der minimum 5 år så får du ta inn bilen med deg hjem!og da gjels ikke norske regler,,

mulig jeg tar feil men trur nok dette er den enesta audi 5000 cs turbo av sitt slag som er godkjent flyttegods i norge,,mere sjeldener enn det går det vell ikke ant å få?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange audier har skilter på bilen sin uten å sette på blinklys på siden!?

Tjah... Min 1990 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv som jeg importerte i desember 2008 fikk jeg da banket igjennom uten sideblinklys. Og den er garantert produsert langt lavere antall enn en Audi 5000...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah... Min 1990 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv som jeg importerte i desember 2008 fikk jeg da banket igjennom uten sideblinklys. Og den er garantert produsert langt lavere antall enn en Audi 5000...

det var jo godt gjort,vært borti amerikanere før jeg som ikke har hatt blinklys,,men når de ble stoppet senere måtte de inn å fikse det!,spørst på den som godkjenner,,fikk du amerikanske lys systemet igjenom å da?

vell en audi 100 er jo produsert for helle verden mens en 5000 kun for amerikanske folke!

garantert? mer en en audi 5000 med cs og turbo? hørest rart ut men men!er det produsert mindre en 400 stk av den da?? må ikke ta alle 5000 og alle årsmodelene for det blir jo feil! kan du bekrefte dette?står det oppført i vognkorte?godkjent uten sideblinklys å amerikansk lys system??

men uansett da så har vi det vi har hva som er mest skjelden orker jeg ikke krangle om,,synest brukt nok tid på dette nå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 Sport Exklusive

Audi 100 turbo quattro var, som tidligere, fortsatt en mer p�kostet utgave av den ordin�re 100, noe som

gjorde den til mellomting mellom 200 og 100. Denne har utseendet likt ordin�r Audi 100, og kom med

'MC' turbofemmer og quattro firehjulstrekk.

Motorer:

2144 10V - KG - 182hk - 198x-1985

2226 10V - MC1 - 165hk - 1986-1989.5

2226 10V - MC2 - 165hk - 1989.5-1991

2226 10V - 1B - 200hk - 1988-1990

2226 10V - 2B - 190hk - 1988-1990

2226 20V - 3B - 220hk - 1990/1991

det står da en hvit en i byen!her utafor verkstede audi vw er jo en vanlig 100 med litt mere utstyr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 Sport Exklusive

Audi 100 turbo quattro var, som tidligere, fortsatt en mer p�kostet utgave av den ordin�re 100, noe som

gjorde den til mellomting mellom 200 og 100. Denne har utseendet likt ordin�r Audi 100, og kom med

'MC' turbofemmer og quattro firehjulstrekk.

Motorer:

2144 10V - KG - 182hk - 198x-1985

2226 10V - MC1 - 165hk - 1986-1989.5

2226 10V - MC2 - 165hk - 1989.5-1991

2226 10V - 1B - 200hk - 1988-1990

2226 10V - 2B - 190hk - 1988-1990

2226 20V - 3B - 220hk - 1990/1991

det står da en hvit en i byen!her utafor verkstede audi vw er jo en vanlig 100 med litt mere utstyr!

Det du lister opp her er feil.

Audi 100 Sport Exklusiv er kun tilgjengelig i årsmodellene 1989, 1990, 1991, kun som sedan og kun

med motorene 2.3 R5 10v NF 136 hk og 2.2 10vt 165 hk MC, senere MC2.

Bilene har spesialutstyrskode S743, som inkluderer aluminiumsfelger 7,5Jx15 ET35, forsterket og senket understell, reservehjul i full størrelse, skjermbreddere, ratt, girstangkule- og mansjett i skinn, tilleggsinstrumenter og auto-sjekk pakke. Dekk var i dimensjonen 215/60-15. Sportsseter i "Jackard Satin" med Quattro-skrift. Høydejusterbart førersete. Skipose. Servostyring.

Tilgjengelig i tre farger: Brilliantschwarz, Steingrau metallic og Cayenne Perleffekt.

(=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du lister opp her er feil.

Audi 100 Sport Exklusiv er kun tilgjengelig i årsmodellene 1989, 1990, 1991, kun som sedan og kun

med motorene 2.3 R5 10v NF 136 hk og 2.2 10vt 165 hk MC, senere MC2.

Bilene har spesialutstyrskode S743, som inkluderer aluminiumsfelger 7,5Jx15 ET35, forsterket og senket understell, reservehjul i full størrelse, skjermbreddere, ratt, girstangkule- og mansjett i skinn, tilleggsinstrumenter og auto-sjekk pakke. Dekk var i dimensjonen 215/60-15. Sportsseter i "Jackard Satin" med Quattro-skrift. Høydejusterbart førersete. Skipose. Servostyring.

Tilgjengelig i tre farger: Brilliantschwarz, Steingrau metallic og Cayenne Perleffekt.

(=

er jo tatt fra leksikon på internett!!

ikke jeg som listet det opp

dette er liste som gjelder usa biler da!!!

men utgaven er jo produsert uhorvelig lenge da,,5000 cs turbo stoppa produksjon i 87 av! :)

du får krengle med de som lagt ut all infoen da,, stemte jo alt anna de har skrevet så vet nå ikke jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det en slik her i byen å,,sto sammen med 83 modelen audi 100 2.2e som vårre verkstedmesteren der sin,som kjøpte,,en av de første 100 som er tatt inn i norge!,va å så på den hvite,,va skinn å slikt der å . så da har jeg funne 2 allerede! så at den er så uhorvelig sjelden som du sier stemmer jo ikke etter fakta på nett! det er jo bare en mellomting mellom 100-200!

jeg har jo 100,2x200.5000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune... Er du sånn når det gjelder alt? At du skal ha rett uansett, hvis ikke er alle idioter? De slutta ikke å produsere 5000, men byttet navn til 200. Amerikansk lyssystem er vel bare at den er de orange refleksene på siden og ikke aut. kjørelys.. Amerikanerne kjører på høyre side av veien som oss, så lysoptikken er lik :)

Ingen som har sagt du juger om at du har en 5000, bare at den ikke er så spesiell som du tror :)

Og Audi 100 sport finnes det flere av.. Men Exclusive'n er ikke veldig vanlig. Hvis du leser det Dag skriver.. Så er det endel ting som er sære på Exclusive'n :) Eller juger han kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det en slik her i byen å,,sto sammen med 83 modelen audi 100 2.2e som vårre verkstedmesteren der sin,som kjøpte,,en av de første 100 som er tatt inn i norge!,va å så på den hvite,,va skinn å slikt der å . så da har jeg funne 2 allerede! så at den er så uhorvelig sjelden som du sier stemmer jo ikke etter fakta på nett! det er jo bare en mellomting mellom 100-200!

jeg har jo 100,2x200.5000

Du er helt ufattelig ignorant! Er det noen som virkelig trenger å sjekke fakta så er det jo nettopp DU!

Vi her på forumet har somregel peiling på hva vi snakker om når vi svarer i en tråd! Ellers hadde vi gitt faen i å svare! Og når du bare kverrulerer på alt som blir sagt så får vi ikke direkte lyst til å hjelpe deg!

er jo tatt fra leksikon på internett!!

Den lista du kom med der så fryktelig lik ut som den som ligger på ableitet.no. Og det er virkelig lista over de forskjellige 10v motorene som kom i Audi 100 og 200 10v Turbo Quattro, og har ingenting med SPORT Exclusive å gjøre! Sport Exclusive har RUNDE hjulbuer bland annet i motsettning til 200 10v og 100 som har kantede hjulbuer.

OG AUDI 5000 ER DET SAMME SOM AUDI 200!!! 5000 er kun den Amerikanske betegnelsen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp:

Dette er jeg ikke helt sikker på. Men de 200 som kom med FWD, de har vel 5x112 boltsirkel. Så bakstillingen er vel da lik som din? Mener å ha sett flere 200 FWD til salgs som rep objekter/delebiler på autodb siste året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jo her hvorfor de slutta å kalle den 5000... Pga dårlig omtale etter endel ulykker... Det skjedde da i ..87? Noe som gjorde at de etter det het 200... Med andre ord, ikke sluttet å produsere, og fortsatt samme bil, bare annet navn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg som har skrudd vag i 20 år å hatt masse biler,du er 23 og eid hvor mye vag?,de på forumet ja men trukke du har det!: klø :

finn ei side der det står at 200 er det nøyaktige samme da vell istede for hold på slik :P

http://no.wikipedia.org/wiki/Audi_5000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.