#1 Skrevet August 29, 2010 Hei! Noen som har et godt råd om smøring av coilovers før vinterhalvåret? Har galvaniserte coilovers fra TA Technics og vil helst utsette rustprosessen så lenge som mulig.. Vurdere å få smørt inn gjengene med f.eks kobberpasta eller lignende for at det skal være mulig å justere igjen til våren.. Takker for hjelp -Grunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2010 Smurte inn mine med kopperpasta på sprayboks resten av bilen rustet opp etter pendling på e6'n, men coiloversene er som nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2010 Denso tape. Genialt på gjenger, det bruker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2010 Swiss autobahnvax!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2010 Eller Biltema sin lithium(?) grease på spray. Vannfast fett. Funker gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2010 Denso tape. Genialt på gjenger, det bruker jeg. WORD! Bruker dette mye på jobb på hydraulikkdeler i maritimt miljø. Det er noe gris å jobbe med, men kan anbefale det på det sterkeste! Vanlig sort stål i værhardt maritimt miljø ser ut som nytt når man fjerner tape'n igjen. (hvis man får pakket og jobbet den tett) Kan se for meg at vanlig fett/grease/pasta vil forsvinne med tiden, med vask og sprut fra vei o.l... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2010 Hvor får man denne denso tapen fra da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2010 Eller Biltema sin lithium(?) grease på spray. Vannfast fett. Funker gull Bilde av hvordan den ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2010 Bilde av hvordan den ser ut? Bruker denne til mye rart jeg også http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje-og-Smoremiddel/Litiumfett/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2010 Hvor får man denne denso tapen fra da?? Bumper den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2010 Bumper den.. Kjøpes hos Tess eller tools. De som ellers leverer verktøy og materiell til offshore industri pleier ha sånt inne. 100 kroner for en rull og det bør holde til 4 dempere. http://www.presserv.no/index.cfm?id=47466 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...