Bilde/film-tråd VACN Rudskogen 28-29 August 2010

Anbefalte innlegg

Noen som kan bidra med litt kjapp info om splitbussen, altså hk og nm, samt hva slags motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T3? motor med turbo. 2.1 liter mener jeg å huske han sa. Mellom 280 og 300 hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ... ser ut til at det var noen "gti´er" og "S-biler"som sleit litt mot en veteran folke-buss her ja : haha :

 

 

Jøye meg.Ble nesten bilsyk av å se filmen (på 26 toms Mac). Artig å se hva man kan få ut av en gammel transporter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T3? motor med turbo. 2.1 liter mener jeg å huske han sa. Mellom 280 og 300 hk

 

T3 2,1 som er borret til 2,3 med turbo og vannkjølt IC og ett sted mellom 300 og 350 hk

 

Men nå har folk spurt om info på den bilen flere ganger her og Baard Christiansen har svart flere ganger her. Hva med å lese tråden og faktisk se hva som står der før man spør. http://www.vwnorge.no/index.php?topic=1110.0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff splitbus ja! :) imponerende bil :P

Håper på flere filmer, da jeg droppet treff igjen pga bilmangel! :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilde av en blå golf 3 fra slutten av søndagen da det var våt bane da? :D

Er vel kanskej litt tidlig å mase på bilder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå har folk spurt om info på den bilen flere ganger her og Baard Christiansen har svart flere ganger her. Hva med å lese tråden og faktisk se hva som står der før man spør. http://www.vwnorge.no/index.php?topic=1110.0

Ja, glemte jo å skrive det i det forrige innlegget mitt: Gidder ikke å bla igjennom 29 sider på et rotete og uoversiktlig forum for å lete etter infoen.

 

Sett linken mange ganger, og faktisk også kikket der. Men hvorfor lese hodet av seg når andre tydeligvis veit noe om bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syk syk buss!! Han kjørte jo fra MYE på det klippet! Mange race rigga biler som ikke holdt følge! MORRO!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, glemte jo å skrive det i det forrige innlegget mitt: Gidder ikke å bla igjennom 29 sider på et rotete og uoversiktlig forum for å lete etter infoen.

 

Sett linken mange ganger, og faktisk også kikket der. Men hvorfor lese hodet av seg når andre tydeligvis veit noe om bilen?

 

Nei, hvorfor gidde å gjøre en innsats selv når man bare kan få ting servert...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den... :jegtarn:

 

du hadde hjul løft fleer ganger :D morro å se den ligge på 3 hjul gjennom svingen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi først er inne på hjulløft og Ambulansen. Både i breisladden og i slaktern så låste bussen høyre bakhjul og hadde løft på høyre fremhjul. Jeg var oppriktig nervøs flere ganger for at han skulle velte. Når høyre fremhjul løfter seg 5+ cm over asfalten og i tilleg høyre bakhjul har så lite vekt på seg at det låser opp gjennom svingen så ligger han rimlig på vippepunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fler bilder av den røde a4 sedanen med start nr 48

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen sladde bilder fra søndagen med fuktig asfalt da ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått klippet og lastet opp noen filmer til. Ser jeg bryter gul-linja på første filmen:o

Hos noen stopper disse filmene opp av en eller annen merkelig grunn, men legger de ut her uansett jeg!

 

Disse filmene er i kronologisk rekkefølge, ser ut som trening hjelper her som på alt annet:

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen sladde bilder fra søndagen med fuktig asfalt da ???

 

Har bare bilder av resultatet. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av lilla 90q vår? Hadde iallefall noen pene sideways røyksladder på baksiden i s- kombinasjonen, mener så en fyr som knipsa som sto flaggvakt der.....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av lilla 90q vår? Hadde iallefall noen pene sideways røyksladder på baksiden i s- kombinasjonen, mener så en fyr som knipsa som sto flaggvakt der.....: rolleyes

 

Ja det gjorde jeg og både bilder og film av sladdinga de ligger allerede postet tidligere i tråden her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare bilder av resultatet. :P

 

he he ja, men jeg kjørte en sølv 80comp !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjorde jeg og både bilder og film av sladdinga de ligger allerede postet tidligere i tråden her;)

 

 

Hehe, så filmen på side 2 fra s en bak ja, takk for det, var meget morro og se ;) Takk Knut-Erik :) Ikke funnet bilder, men skal lete bedre..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok noe bilder eller film av den sorte a4en min? Estuning Østfold reklame og (dessverre) turbosourge :o har såvidt sett noen Glimt av den i filmene på side 2..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder...

 

DSC_1091.jpg

 

DSC_0970.jpg

 

DSC_0155.jpg

 

DSC_1111.jpg

 

DSC_0969.jpg

 

DSC_0261.jpg

 

DSC_0211.jpg

 

DSC_0113.jpg

 

DSC_0098.jpg

 

DSC_0093.jpg

 

DSC_0048-1.jpg

 

DSC_0071.jpg

 

DSC_0004.jpg

 

DSC_0089.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(dessverre) turbosourge :o...

 

Ja, da e greitt... : eek :

stakkar turbo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.