#76 Skrevet September 2, 2010 Ja, da e greitt... stakkar turbo... Antisourgehus er bestilt, men ikke ankommet ennå, så håper å få på plass det innen kort tid! Men jeg klarte ikke å avstå fra å kjøre tiltross for sourge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 2, 2010 Noen som fikk tatt noen bilder av min røde Corrado de få gangene den var å se på banen? Så det satt noen både ved påslippet og oppe i bakken ved slakter'n og knipsa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 2, 2010 Noen av mine fra lørdagen. (kun autokorrigert i PS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 2, 2010 Noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 2, 2010 enda noen..... (Shine anyone ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 2, 2010 flere....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 2, 2010 (endret) Siste..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 2, 2010 Er det noen som fikk knipset bilder av en sort S2'n med startnummer 27 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 2, 2010 Er det noen som fikk knipset bilder av en sort S2'n med startnummer 27 ? Hadde ett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 2, 2010 flere som har fra utstillinga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 2, 2010 Er det noen som tilfeldigvis har bilde av 90 quattro`n (bil nr. 53) vår i aksjon? Veldig glad om noen har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 3, 2010 Jada, det ble noen. Fikk ferdig gallerivisning for lørdagen i går, og det ligger på ableitet.no. Noen smakebiter; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 3, 2010 Da er første kjørefilmen ferdig i HD. Endel A4B5 som både blir forbikjørt og kjører forbi... Har klippet bort all kjøring på egenhånd da den ikke er spesiellt moro å se på for andre enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 3, 2010 Kult. Ser jeg er den siste bilen som kjører forbi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 4, 2010 (endret) Nytt galleri for søndag på ableitet.no. Kun 29 bilder eller noe dog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 4, 2010 Nytt galleri for søndag på ableitet.no. Kun 29 bilder eller noe dog... link følger bare til bilde av bilen til Solheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 4, 2010 Aaaaah. Lite copy - paste error bak tastaturet der da her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 4, 2010 Nok en film fra P&R production G3 fight 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 5, 2010 To bilder av den råeste bilen på treffet etter min mening: Og en uredigert film, kommer mer: Info om den røde? Den va NICE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 5, 2010 Info om den røde?Den va NICE. Eneste info jeg husker på strak arm er at den har Honda Prelude understell med 4 hjuls sving. Noe som resulterte i pris på premie utdelingen for beste inovasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 5, 2010 Eneste info jeg husker på strak arm er at den har Honda Prelude understell med 4 hjuls sving. Noe som resulterte i pris på premie utdelingen for beste inovasjon. korsn front e montert under fangern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 5, 2010 Info om den røde?Den va NICE. Finner endel info om bygget på siden til Trond Gulbrandsen og Sven Runar Nilsen som har bygget herligheten http://silverquattro.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 6, 2010 Her er bildene jeg tok, er kun bilder fra lørdagen og banekjøring! http://s251.photobucket.com/albums/gg285/audia3_photos/VACN-Rudskogen2010/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 6, 2010 noen som har noen bilder av en LITT sliten grønn 80 med start nummer 11? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 6, 2010 Noen bilder av hvit S2 coupe med DL skilter? startnr 35 mener jeg å huske:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...