#101 Skrevet September 8, 2010 Noen bilder av hvit S2 coupe med DL skilter? startnr 35 mener jeg å huske:) Hadde ett jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 8, 2010 Noen som har et bilde av min? A4 b5, blå sedan med startnr 16:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 9, 2010 Noen som har bilde av min svarte audi A4 b6 med start nr 86 var det vel. Gront klistremerke på frontfanger og dører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 9, 2010 Ønske om Grønn S2 avant. Kjørte på søndag bare. Gjerne fra slakteren eller slutten av breisladden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 9, 2010 Noen bilder fra campen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 9, 2010 (endret) Slettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 9, 2010 Ingen som har bilde av Polo FUN/Cross'en fra utstillingen på søndag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 9, 2010 Jeg har et ett edit: ikke 100% de bildene fra søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 9, 2010 Ser ut som du var litt skjelven på hånda ja:). Men ett er bedre enn ingen:) takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 9, 2010 (endret) Noen som har flere av min bora på utstilling ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 9, 2010 Noen bilder av hvit S2 coupe med DL skilter? startnr 35 mener jeg å huske:) Flere bilder av bilen din noe sted? Alltid lurt på hvordan Hvit S2 med de felgene ble seende ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 9, 2010 Flere bilder av bilen din noe sted? Alltid lurt på hvordan Hvit S2 med de felgene ble seende ut.. Har bilder ja, men litt upassende å legge ut her, hehe.. OT: mye flotte bilder her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 9, 2010 litt seint kanskje men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 9, 2010 noen som har flere bilder av den sorte golf 3 1/2 cabben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 12, 2010 Her kommer noen bilder fra meg også fra årets treff på Rudskogen Dog kommer de noe sent grunnet jobbmessige forhold. Av så å si samme årsak er de ei heller tilgjengelig i større/bedre format foreløpig Har ingen bilder fra utstillingen, og de jeg har plukket ut fra banekjøringen legger jeg ut i delvis vilkårlig rekkefølge... Dette så ikke helt bra ut... Noen flere bilder fra banekjøringen; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 12, 2010 Det var flere hendelser i svingen i Slakter'n, men denne karen her klarte å snurre før svingen i Slakter'n Urke & Co. prøvde i gi bånn gass flere ganger, men så kom det et lite klonk og en smell og flere andre rare lyder, før det tydeligvis ble bom stopp. Hørtes ikke helt frisk ut bilen etter den siste innsatsen i denne svingen ...mens flere andre fortsatt holdt koken oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 12, 2010 "Den røde fare" var ikke den eneste røde einzer'n som prøvde seg på banekjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 12, 2010 Innimellom slagene var det enkelte regnbyger, og til tider hagl Det gjorde ikke noe for satsingen på banen for enkelte, tvert i mot så var det vel enkelte som fikk litt horn i pannen Ups x 1 Ups x 2 :o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 12, 2010 Det var flere hendelser i svingen i Slakter'n, men denne karen her klarte å snurre før svingen i Slakter'n Korleis er det mulig da? AMATØR ASS! Har ikkje bilder av dei (få) gangene "scandinavian flick" faktisk virka dao. Med fullt hjulspinn gjennom svingen og heile bakken opp som resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 12, 2010 Jepp, enda en film ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...