#126 Skrevet September 12, 2010 Innimellom slagene var det enkelte regnbyger, og til tider hagl Det gjorde ikke noe for satsingen på banen for enkelte, tvert i mot så var det vel enkelte som fikk litt horn i pannen Ups x 1 Ups x 2 :o Er jo slik for oss med for lite krutt på tørra he he !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 12, 2010 Korleis er det mulig da? AMATØR ASS! Har ikkje bilder av dei (få) gangene "scandinavian flick" faktisk virka dao. Med fullt hjulspinn gjennom svingen og heile bakken opp som resultat? Hehe... Nei, desverre. Jeg stod ikke så lenge å fotograferte der. Og det var rent tilfeldig jeg at jeg fikk med meg når du snurret. Var på vei til å snu meg å gå når jeg plutselig hørte litt "unormal" hvining fra et sett med hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 12, 2010 Er jo slik for oss med for lite krutt på tørra he he !!! Ja, det er sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 12, 2010 Og her er en til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...