#1 Skrevet August 29, 2010 Hei:) Har kjøpt hus i Stavanger og flytter om 6 uker, og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen medlemmer her som jobber som malere og kunne tenke seg litt kveldsjobbing? Det som skal males er: -3 etasjers "mursteinsvegg" + 3 store peisområder i samme mur - 3 etasjers trapp i furu - Tak/vegger i loftstue. Alt skal males i hvit farge. Planen var å gjøre det selv, men etter å ha ha gjort tilsvarende i huset her på østlandet så har jeg som amatørmaler bestemt meg for å holde meg langt vekk fra maskeringstape og malerkoster i mange år! Mvh Jan Nielsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2010 Gratulerer med hus og velkommen til stavanger skal du være! Ang. maling så er jeg bare hobbymaler som deg og vet desverre ikke om noen malere. Kjenner du til Andreas Nansve forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 Andreas er min "Vw-Audi gale" Nevø Takker for velkomsten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2010 Aha, han jobber sammen med meg her på Audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2010 Som tidligere nevnt stiller jeg gjerne opp hvis du finner ut at du skal male litt selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2010 par kasser med øl, så stiller nok folk opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2010 Velkommen til Stavanger Hvor har du handla hus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2010 Har 2 kamerater som er malere OM int så kan jeg snakke med de. Mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...