#1 Skrevet August 30, 2010 (endret) Allerede før jeg starta angra jeg litt på jeg tok denne jobben, men det kommer nok til å bli gøy når jeg kommer til korrigeringa.. Bilen har aldri sett skikkelig vask og pleie, og er brukt som gårdsbil, som setter sine spor på 9 år og 330 000km Bilen skal selges, så den må ha en liten shine i lakken. Det blir ikke gjort 100% nøyaktig, bare så det er klart. Litt bilder før det hele starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2010 Vask Utstyr: Prickbort Meguiars Hyperwash Orange prewash Vikan børste Skumkanon Hjulbrønnbørste Swissvax detailbørste Dynka bilen i prickbort, lot det stå i 10 minutter før jeg skumma med Orange prewash, og skitten rant.... Felga fikk Megs wheel brightener, 1:1 Så spylte av alt, og tok en runde til, og her var det mer grums...... Spylte av igjen, og tok enda en runde, da var det bedre, så klart for handvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2010 Korrigering og 50/50 shots Er vell bare å gå hardt på hardt, med blå Scholl og S03+ , avslutta med Scholl S30 på finishpad, noe som kanskje var litt for mildt.. LSP ble Swissvax Shield 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2010 Testa en flekk med autobalm, nææh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2010 Ser bra ut ripemessig og holomessig, men det er vell en del oljer som spiller meg ett puss.. Tok bilen ut for en runde med Surfex HD og skumma med greenclean, børsta i sprekker og handvaska resten. Hvor kom denne skitten plustelig fra da?? Endelig funnet ett tørkehandle som funker! Helt flatt vann på lakken, men den dro opp 95% Litt plaststoff på falma plast Så noen ferdig-shots, og refleks-shots jepp, speilet virka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2010 Pent! Var det ikke fristende å polere lykteglassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2010 Pent .. Ganske nice de 50/50 bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2010 Veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2010 Hvilket tørkehåndkle har du brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2010 chemical guys sin største 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2010 fy flate det ble forskjeld, peent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2010 Det ble bra forskjell ja! Men gårdsbil? Hva er det man får gjort på en gård med en a6 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2010 Ikke spør meg, jeg er bare en stakkars detailer jeg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2010 Det ble bra forskjell ja! Men gårdsbil? Hva er det man får gjort på en gård med en a6 da? Jeg hørte om en i mjøsområdet som hadde A6 til gårdsbil. Han fikk plass til to sauer i baksetet. Snakk om missbruk av bil: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2010 Hehe.. Den er nok ikke brukt som traktor akkurat.. men litt kosmetisk slitasje har den fått! Har fått bestilling på 09 merca hass også, så den får litt pleie før den blir dradd ned i søla den også =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 8, 2010 Hei ! Hva skal du ha for en slik jobb ? Mvh Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 8, 2010 Hei ! Hva skal du ha for en slik jobb ? Mvh Erlend Sender deg en PM på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2011 sinnsykt bra detta her! virkeligt inspirerande;) får ta på meg vaskehanskene og ta meg ein shine før sommeren slår inn for fullt ego;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2011 Sykt! A4'en min er omtrent like ille Hvor mange timer brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2011 Sykt bra jobba! Hva bruke du på svart plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 30, 2011 Sykt! A4'en min er omtrent like ille Hvor mange timer brukte du? Nei var ikke så voldsomt nøye på denne, ble ikke en detailing for å si det slik.. Men 20 timer kanskje. En detailing tar minst 25 timer Sykt bra jobba! Hva bruke du på svart plast? Har mye rart til svart plast, kjøper som regel alt jeg kommer over for å teste Her brukte jeg vell Turtle Wax sin ICE wax eller hva den heter, er faen ikke dugelig på lakk men funker på plast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 30, 2011 Bare en ting å si her.. Skulle ønske jeg hadde tid (for ikke å glemme ferdighet) til å gjøre slikt med mine egne bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...