#1 Skrevet August 30, 2010 Noen som har noen tips til hvem som kan legge solfilm og som er rimeligst i Rogaland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2010 Sjekk med Riis Bilglass i Hillevåg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2010 Du vet ikke hva de tar for 7 ruter vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2010 Jeg tok vinduene foran på MKVen hos Dekoratøren, Ronny. Fikk noe VACN-rabatt, men har glemt ut hva jeg betalte. Han er kanskje ikke rimeligst i området, men arbeidet var veldig bra.http://Http://www.dekoratoren.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2010 Eg har og fått jobben gjort av Dekoratøren Ronny. Alle vinduene (-front så klart) på A3 sportback. Kan gladelig anbefale han videre. Bra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2010 Ideco er dyktige Bruker de på jobb (Møller Bil Skadesenteret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2010 Var nettopp hos dekoratøren (ronny) og fekk lakt på film på octaviaen min. Betalte 3500 ink mva for å få sotet fram til b-stolpen. Syns det var grei pris jeg. Arbeide er det hvertfall ingen ting og si på! Han gjør og en del jobb for audisenteret mener jeg han sa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, me bruge han på Forus ja.. Det var nå ein veldig bra pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, me bruge han på Forus ja.. Det var nå ein veldig bra pris.. Syns og det va ein greie pris. Og resultatet blei kanon syns eg då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...