Anbefalte innlegg

Gikk strømtom i helgen. Cupelyset bak stod på. Alle 4 vinduene hadde gått havveis ned. Er ikke det merkelig at vinduene skal gå ned når batteriet blir tomt?

I alle fall så trenger jeg en kode til Radio'n. Står ikke skrevet inn noe i naviboka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring møller, eller kanskje du til og med må møte opp på møller for å vise at du har hele bilen og at du ikke bare er en kjeltring som har stjålet spillern fra denne bilen, for å få utlevert koden som sikkert er lagra på regnr. eller chassinr. der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier jeg må levere bilen inn for en time. Før kunne man i alle fall ta ut spilleren og oppgi serienr ved fremmøte. At man trenger å booke en time hørtes dyrt og tungvint ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ringe et annet verksted/bilskadesenter og spør om ikke de bare kan oppgi koden per telefon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må skru ut spilleren/lese ut serienummeret på spilleren med vas, derfor du må ha time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står ikke serienr på baksiden da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å stå bakpå spillern ja. Er vel 14bokstaver/tall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det hjelper ikke om det står der? Må inn fordet?

Dette er jo en gammel 2003 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ikke koden i hiddenbasen deres, registrert på regnr. etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst bilen er solgt ny med denne radioen ligger dette inne på chassinummeret til bilen din.

du får ikke koden over telefon men ta med deg vognkort og dra innom en forhandler så kan han hente den ut fra systemene sine.

nb: delenummeret på spillern har dem også dersom den har sittet i bilen fra den var ny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er absolutt ikke alle som gidder å legge radiokoden inn i hiddenbasen på Mverk. På de fleste jeg har vært borti må man innom Elsa med serienummeret på radioen for å få koden..

Men om din kode er lagt inn på Mverk er jo saken grei, bare å la de få se vognkortet så får du koden, som en over sa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nok import før jeg kjøpte den her. Vet ikke om det har noe å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.