Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg 2. september 18:30

Anbefalte innlegg

Da var det igjen duket for lokallagstreff i Tønsberg.

Håper mange har mulighet til å komme, så skal vi som tok turen opp på Rudskogen i helga som var fortelle skrøner om når Dekkerhus satte potitt i langsvingen! : haha :

Eller da undertegnede forsøkte å lage brannfakkel av downpipen sin. : bh :

 

Oppmøte 1830, gratis parkering rett ved siden av Peppes fra kl 1800.

Hyggelig med tilbakemelding i tråden fra de som tror/veit at de kommer, så kanskje vi får lokket med oss enda flere?

 

Vi sees! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg heldig, kan det hende jeg dukker opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg tar meg en tur:) er det mulig å fått kjøpt noen skiltplater og klistremerker til pizza meny'en og eller? :P Har gamle kjedelige hvite blikkplater!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper mange har mulighet til å komme, så skal vi som tok turen opp på Rudskogen i helga som var fortelle skrøner om når Dekkerhus satte potitt i langsvingen! : haha :

Jeg kommer..! Men den der fikk jeg ikke med meg - var det søndag? :-o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok stor sjanse for at det kommer to fra landet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok stor sjanse for at det kommer to fra landet! :)

 

Kan dere svinge innom Thomas (hvis ikke han blir frisk) og plukke med dere litt skiltplater og klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uæh! Skiltplater med basselusker!! :D

Thomas: Gi beskjed hvis vi skal stikke innom før byturen!

 

OBS!!! Dette er siste ORDINÆRE klubbtreff før vår blide servitør Bella flytter hjem til Stockholm, så møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber 15.00-23.00 så vi kommer ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det reservert noe bord eller? Kanskje ikke så mange som er der på en Torsdag.. så det er mulig å finne folka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reserverer alltid bord, og erfaringsmessig kommer det alltid noen som ikke melder seg på her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok ikke, så fint om du svinger innom og henter noen basselusker, jeg mener skiltplater, Bjørn eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for veldig bra treff, ble mye bra historier i går!

Og veldig hyggelig å hilse på 'nytt' medlem Odd-Erik, regner med å se deg på treff flere ganger! : vinke :

(Knallfin A3 du hadde, forresten!)

Synd ikke Bella var der, men vi satser på å stikke innom en eller annen gang før hun forsvinner!

De som kom: Odd-Erik, Kristian, Kristoffer, Nicolas og AB&BE.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, hyggelig å treffes igjen! Lenge siden man har sett noe til Nico, og nye mennesker er alltid bra!

Håper vi ser deg igjen en annen gang også Odd-Erik! :)

At det sto "Bästa klubben" på reservasjonskortene var jo også en hyggelig overraskelse fra vår avtroppende servitrise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var trivelig! Hyggelig å møte dere alle! Jeg skal gjøre mitt beste for å komme på neste treff!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når dro dere derfra? Var på Peppe's og spiste etter Pablo Francisco-showet ca 2145, men da hadde stillheten senket seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi dro vel omtrent i den tiden, var innom Buddha en tur på veien hjem.. Vi hadde jo vært der siden 18:30! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer ganske nøyaktig med når vi forlot åstedet ja. Jeg hadde problemer med å komme utpå pga mye trafikk, og regna forsåvidt med at det kom som en følge av at PF-showet var over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.