#1 Skrevet August 30, 2010 Hei. lurer på om det er noe interesse for et aldri så lite treff en dag neste uke? Over Mc Donalds i grimstad Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2010 ja! Jeg er intressert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2010 Forslag til hvilken dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2010 Det vanlige? Onsdag? Kl. 1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2010 ja, kan vi ikke si det sånn. Håper mange kan komme da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2010 Skulle gjerne ha kommet, men er offshore utenfor Ghana.... Bra at det er noen som drar i gang noen lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2010 Sorry, sitter stuck i Kr. Sund, så er ikke hjemme før i starten av oktober tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2010 Jeg er klar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2010 er nok på jobb i Tyskland igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2010 Jeg er med Men hva med i morra? Siden flere er på jobb neste uke ser det ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2010 Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2010 Er det flere som kan imorra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2010 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2010 Hvis du kommer PER HENRIK, så ta med klistremerker er du grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2010 Jeg kan kanskje i morgen. Finner nok ut av det i løpet av morgendagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2010 Fant ut av at det egentlig passer bedre for meg neste onsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2010 Tror kanskje jeg kommer, men ikke kl 18, syns det er litt for tidlig på kvelden egentlig... 19 passer mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 31, 2010 kan du neste uke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2010 kan du neste uke? Da tar vi det neste uke da heller? Tror kanskje jeg kommer, men ikke kl 18, syns det er litt for tidlig på kvelden egentlig... 19 passer mye bedre! Enig der, 19:00 er bedre! Fikk du med deg denne Per? Hvis du kommer PER HENRIK, så ta med klistremerker er du grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 1, 2010 flott, da kommer vi hvertfall 3stk her fra østregionen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 1, 2010 Da blir det neste onsdag klokken 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 1, 2010 jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 1, 2010 Merka at det ble neste uke ja, for jeg var der borte i dag, og da var det ikke en kjeft der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 2, 2010 Beklager det, det ble litt frem og tilbake her. men blir hvertfall neste uke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 2, 2010 vet ikke om jeg gidder og si at jeg skal komme for dukker alltid opp noe i siste liten som gjør at jeg ikke kan,men skal prøve igjen til onsdagen jeg. Om old school golfen klarer den lange turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...