#26 Skrevet September 3, 2010 vet ikke om jeg gidder og si at jeg skal komme for dukker alltid opp noe i siste liten som gjør at jeg ikke kan,men skal prøve igjen til onsdagen jeg. Om old school golfen klarer den lange turen Du må få med deg Robin også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 4, 2010 Kanskje jeg får med meg Trond. Så..... sånn er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 7, 2010 Er folk fortsatt med i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 7, 2010 Er nok det, men blir det Grimstad eller på Nedenes som sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 7, 2010 Det som folk føler mest for? Jeg er med på begge jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 7, 2010 åh! Pokker.. Har masse uplanlagte ting som kom opp, men skal se om jeg får tatt meg tiden til å komme innom en tur ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 7, 2010 Jeg er med:) Det er samme for meg hvor vi møtes, men jeg syns det var litt greiere/stillere på nedenes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 7, 2010 Sant det Per Andre! Men vi kan jo parkere på andre sia av bygget da, så slipper vi å stå rett ved siden av E18 McD's er godt en gang i blandt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 7, 2010 hvor er nedenes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 7, 2010 hvor er nedenes? Mellom Grimstad og Arendal. 5-10 minutter å kjøre fra avkjøringen til Grimstad (når du kommer fra Kristiansand). "Møtestedet" på Nedenes ligger rett ved E18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 7, 2010 Slenger inn en link som Per Andre posta i den forrige tråden.. Fikk du tak i Trond forresten, Tommy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 7, 2010 Sant det Per Andre! Men vi kan jo parkere på andre sia av bygget da, så slipper vi å stå rett ved siden av E18 McD's er godt en gang i blandt Ja det går jo det:) Hehe.. Ja enig i det, men burgeren på bettys var jo også veldig god;) hvor er nedenes? Her er det vi møtes på Nedenes: http://kart.gulesider.no/m/IaH6j Slenger inn en link som Per Andre posta i den forrige tråden.. Fikk du tak i Trond forresten, Tommy? du glemte linken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 7, 2010 Ja det går jo det:) Hehe.. Ja enig i det, men burgeren på bettys var jo også veldig god;) Sant det å du glemte linken;) Doh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 7, 2010 Sant det å Blir vanskelig å velge:p bettys vs McD: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 7, 2010 Nednes da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 7, 2010 Nednes da:) Greit! Da er det avgjort Nedenes kl 19.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 8, 2010 jeg kommer ikke denne gangen heller,sitter hjemme med småen og fruen er i Arendal ironisk nok hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...