#1 Skrevet August 31, 2010 Vet ikke om denne har blitt linka her før,men verdt en titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2010 Huff, husker når jeg var 10-12år gammel og fulgte med på rally hele tiden.. Var syyyyk konkurranse i toppen, en haug med fabrikkteam med 2 sinnsykt gode førere, og helt villt spennende å se på. Blir lei meg når jeg ser bilder av legender som mcrae og burns.. Tenk å miste slike karer SINNSYKE førere. Nå er wrc-sirkuset ingenting for meg lenger. Men kjekt å se at solberg snart kan vinne masse igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 (endret) Nydelig film! Mange legender der ja. Btw. I'd hit this... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2010 Huff, husker når jeg var 10-12år gammel og fulgte med på rally hele tiden.. Var syyyyk konkurranse i toppen, en haug med fabrikkteam med 2 sinnsykt gode førere, og helt villt spennende å se på. Blir lei meg når jeg ser bilder av legender som mcrae og burns.. Tenk å miste slike karer SINNSYKE førere. Nå er wrc-sirkuset ingenting for meg lenger. Men kjekt å se at solberg snart kan vinne masse igjen. X2!!!! Jeg er helt enig! Jeg tok opp ALT av rally på video og kunne alt av resultater og sånt fra flere år tilbake, men etter hvert som førere og team forsvant så mistet jeg interessen! WRC har bare blitt tristere og tristere de siste årene syns jeg. synd, men sant: gråter : Håper den treden snur: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2010 X2!!!! Jeg er helt enig! Jeg tok opp ALT av rally på video og kunne alt av resultater og sånt fra flere år tilbake, men etter hvert som førere og team forsvant så mistet jeg interessen! WRC har bare blitt tristere og tristere de siste årene syns jeg. synd, men sant: gråter : Håper den treden snur: rock : Samme her! Hadde alle sendingene til nrk spilt inn på video Sto som 10åring i finland langs ettappene og spiste grus sammen med rallybilene! Sto opp klokken 5am for å rekke petter i serviceparken før første ettappe lørdagen, og når jeg sa hei til han sa han "heeey, er det deg igjen?!" Hehehe, etter at jeg møtte han i byen dagen før Fantastiske øyeblikk! Henning, petter, meg og thomas alsgaard Minner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2010 Samme her! Hadde alle sendingene til nrk spilt inn på video Sto som 10åring i finland langs ettappene og spiste grus sammen med rallybilene! Sto opp klokken 5am for å rekke petter i serviceparken før første ettappe lørdagen, og når jeg sa hei til han sa han "heeey, er det deg igjen?!" Hehehe, etter at jeg møtte han i byen dagen før Fantastiske øyeblikk! Henning, petter, meg og thomas alsgaard Minner! Hehe.. Tror det er rundt 70 timer med rally jeg har på VHS som er tatt opp fra Nrk fra den tiden:p må kanskje børste støv av VHS-spilleren å se litt på de: smil : Du var så heldig ja! Jeg kom meg ikke på et VM-rally før Rally Norway i 2007! Hehe.. jeg traff Petter og Henning en gang på et lokalt bakkeløp i 2000! De var der å lagde show;) Det var et stort øyeblikk for en liten guttepjokk: rolleyes Ser du var medlem i PSSC: rock : har samme lua;) hehe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2010 Seffseff, var vel det eneste jeg betalte selv på e tidene der Tror jeg har den lua enda en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2010 Seffseff, var vel det eneste jeg betalte selv på e tidene der Tror jeg har den lua enda en plass hehe.. samme her:p Lua mi har jeg liggende på rommet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2012 Bump for 9min med gåsehudmateriale;) Så den akkurat en gang til nå, og den blir bedre og bedre for hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg hadde tenkt til å legge meg, men det ble brått utsatt ca 9 min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2012 Håper det blir litt mer fart nå med mere team 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2012 Lørdagsbump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2012 viss noen vill følge sånn noelunde med på wrc så kommer han her alltid ut me opptakene til motors tv http://www.youtube.com/user/WRCforeva?feature=CAQQwRs%3D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...