#26 Skrevet November 20, 2016 ja stemmer det også.. ikke lett å bli klok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 20, 2016 Hva med 07 Passat 1.9 tdi? Bilen har kun gått 60 000, men aldri skiftet reim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 20, 2016 1.9tdi BKS har 120', mens 1.9tdi BLS har 150' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 22, 2016 Fikk beskjed på Møller om 180k på min 2.0 tdi cr170, ingen år. Føler det er å leve litt på lånt tid jeg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 22, 2016 skifta på en nyere mondeo nå. den hadde gått nesten 300.000 på samme reima. diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 22, 2016 Vet ikke om jeg klarer å slå meg til ro med å ikke skifte på passaten Den er 9 år men kun gått 60 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 23, 2016 Dersom Passaten går regelmessig på merkeverksted, vil verkstedet ta regninga om reima skulle ryke før den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 23, 2016 Jeg fikk høre av møller at registerreim skal byttes etter behov.Ikke etter år/intervaller. Det er sånn på 16V MPI lille bensinmotoren. Rema skal kontrolleres ved hvert oljeskift. Den skal skiftes hvis man finner noe som helst synlig skade, sprekker eller synlig slitasje. Er det fremdeles sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 30, 2016 Jeg kjøpte en båt nå i sommer med innenbords motor. Båten hadde ikke gått mer enn 130 timer, men regreima var fra prod.år - 2004. Altså 12 år gammel. Ved inspeksjon så reima helt fin ut, men den ble byttet rimelig kjapt. Når jeg sammenlignet ny og gammel reim så var den gamle betydelig mykere, og det var betydelig større vridningsmuligheter på den gamle enn den nye når den var montert på motor. Så etter min mening så har disse reimene så absolutt en øvre levealder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...