ESP detter ut A4 1.8TQ 2002

Anbefalte innlegg

ESP`n min slår seg av og lar seg ikke slå på igjen når jeg drar på....

Har sjekket feilkodene med VAG-COM og det ligger en feil som heter "ECU load fail" eller noe sånnt. Feil koden ligger under "brake/ABS".

Noen som har noen glupe idèer?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker baklysene (alle sammen) som de skal?

Bremselysbryteren kan tulle til og da skrur ESP seg av og bremselysene kan oppføre seg litt rart...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker baklysene (alle sammen) som de skal?

Bremselysbryteren kan tulle til og da skrur ESP seg av og bremselysene kan oppføre seg litt rart...

Ut fra det jeg ser så virker alle sammen...... Jeg har en ny bremselysbryter liggende, kanskje jeg skal prøve å bytte den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du det til Bjørn? ESP'en min fungerer ikke i det heletatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemer med den B6en som jeg hadde. Der slo plutselig esp`en seg av under kjøring og slo seg kun på igjen om jeg tok av og på tenninga.

Fikk den gang et tips om at dette kunne være en feil med bryteren men sjekket vel egentlig aldri dette noe nærmere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samma greiene på A3en, der mener jeg de snakka om sensorer/følere til ESP/ABS (selv om det tydeligvis kan være flere grunner)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.