#1 Skrevet August 31, 2010 ESP`n min slår seg av og lar seg ikke slå på igjen når jeg drar på.... Har sjekket feilkodene med VAG-COM og det ligger en feil som heter "ECU load fail" eller noe sånnt. Feil koden ligger under "brake/ABS". Noen som har noen glupe idèer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2010 Virker baklysene (alle sammen) som de skal? Bremselysbryteren kan tulle til og da skrur ESP seg av og bremselysene kan oppføre seg litt rart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 Virker baklysene (alle sammen) som de skal? Bremselysbryteren kan tulle til og da skrur ESP seg av og bremselysene kan oppføre seg litt rart... Ut fra det jeg ser så virker alle sammen...... Jeg har en ny bremselysbryter liggende, kanskje jeg skal prøve å bytte den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 Fikk du det til Bjørn? ESP'en min fungerer ikke i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2010 Hadde samme problemer med den B6en som jeg hadde. Der slo plutselig esp`en seg av under kjøring og slo seg kun på igjen om jeg tok av og på tenninga. Fikk den gang et tips om at dette kunne være en feil med bryteren men sjekket vel egentlig aldri dette noe nærmere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2010 Hadde samma greiene på A3en, der mener jeg de snakka om sensorer/følere til ESP/ABS (selv om det tydeligvis kan være flere grunner).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...