luftanlegget blåser dårlig.

Anbefalte innlegg

når jeg bruker anlegget på største styrke, hakk 4 bråker vifta mer enn den lager luft. hva kan problemet være? filteret var ikke verdens reneste heller. hjelper det å bytte det? er en audi b4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På pappa sin Golf IV begynte det en plystrelyd når vifta økte opp.. lyden kom fra fotbrønn på passasjersiden... kikket pollenfilteret, men dette så ikke så ille ut.. så vi monterte inn igjen... men fant ut at vi kunne bytte uansett.. DA ble det liv i vifta da! så om filteret ser skittent ut eller ikke har ikke så mye å si.. prøv eventuellt å kjøre vifta uten filteret bare for å sjekke om det er det som er problemet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det SKAL hjelpe å bytte kupefilter, gjorde det på min '96 passat, så fikk jeg nesten orkan i bilen på trinn 4, som før da var flau bris!!

bytter nå hvert år jeg, er jo like greit siden den ikke er dyr, pluss at den blir jo fuktig også i kalde dager!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.