#1 Skrevet August 31, 2010 Aaaaaah, Nydelig! motor power of Audi A1 with 1.6 TDI engine can be increased from 77KW / 105PS / 250 Nm to 103KW / 140 PS / 310 Nm thanks to software optimization kit (899 Euro). Barracuda Voltec T6 light alloy wheels (Real-Chrome and Black-Chrome) of 8x18 inch in diameter with 225/35-18 Hankook S1 Evo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2010 Nydelig! Treng ikke mer senk en det der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2010 Du skrev senket i topic, og der lurte du meg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2010 Du skrev senket i topic, og der lurte du meg gitt Hehe... neida, men den er jo senket da selv om det kun er "litt" senk er senk... men den er ikke SLAMMED ! (da hadde jeg skrevet det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2010 (endret) Er det senk? Isåfall, hvor lite - eller for å si det på en annen måte, hvor høy er egentlig A1 originalt? Greit å ta på seg denne drakta når man ser hvor godt litt "kritikk" blir tatt imot på dette forumet om dagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2010 Du skrev senket i topic, og der lurte du meg gitt her er den i litt mer din stil Hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2010 Er det senk? Isåfall, hvor lite - eller for å si det på en annen måte, hvor høy er egentlig A1 original?t Greit å ta på seg denne drakta når man ser hvor godt litt "kritikk" blir tatt imot på dette forumet om dagen ??? Huh??? Uansett, jeg kan ikke finne ut hvor mye den er senket fra org. =/ *lete lete* Audi A1 ser like høy ut som Scirocco med stock understell. her er den i litt mer din stil Hans Takk Bårdii Sweeet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2010 her er den i litt mer din stil Hans Haha, thats more like it! Der var den jo faktisk feit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2010 ??? Huh??? Flame suit on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2010 Jøss hva er dette? Audis merkelige forsøk på Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2010 Jøss hva er dette?Audis merkelige forsøk på Polo hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2010 gAy1 in my book....... Når bandet A1 stilte på lanseringen her hjemme var liksom begeret fullt for min del. Jeg er absolutt ikke i målgruppen kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2010 Den så jo ikke tøff ut når den var senket "skikkelig" heller, for da passer ikke hjula i hjulbuene i det hele tatt! Jøss hva er dette?Audis merkelige forsøk på Polo Jepp. Bare mye dyrere og MYE styggere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2010 er jo nissan micra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2010 gAy1 in my book....... Når bandet A1 stilte på lanseringen her hjemme var liksom begeret fullt for min del. Jeg er absolutt ikke i målgruppen kjenner jeg Den så jo ikke tøff ut når den var senket "skikkelig" heller, for da passer ikke hjula i hjulbuene i det hele tatt! Jepp. Bare mye dyrere og MYE styggere! HELT enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2010 Dette var jo popluært ser jeg Hehe, det gjør saken mer moro for meg.... " I LOVE HATERS ": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 1, 2010 Så en vanlig en live her om dagen, synes de er kule jeg (Men så er jeg glad i småbiler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 1, 2010 Synes den var perfekt senket. Og jeg er heller ikke redd for å inrømme at jeg liker A1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 1, 2010 gAy1 in my book....... Når bandet A1 stilte på lanseringen her hjemme var liksom begeret fullt for min del. Jeg er absolutt ikke i målgruppen kjenner jeg Den så jo ikke tøff ut når den var senket "skikkelig" heller, for da passer ikke hjula i hjulbuene i det hele tatt! Jepp. Bare mye dyrere og MYE styggere! er jo nissan micra Må henge på meg her.. Er liksom ingen Audi over den syns jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 1, 2010 Og jeg er heller ikke redd for å inrømme at jeg liker A1 Gruppa eller bilen? Jeg personllig ville vært redd for å innrømme at jeg liker A1 (gruppa) A1 (bilen, altså) er grei nok den så lenge den ikke har det uhorvelig stygge sølvlakkerte (eller er det faktisk "børstet alu?) feltet fra A- til B-stolpe. Ikke noe bil jeg ville ha kjøpt, men ikke den verste jeg har sett heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 1, 2010 Fronten er fin men rumpa er stygg! min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 1, 2010 Fronten er fin men rumpa er stygg! min mening med andre ord liker du ikke rumpa på Q5 ? Må henge på meg her.. Er liksom ingen Audi over den syns jeg.. Dette er jo ren Audi design med mange trygge Audi typiske design uttrykk. Ps. at de kunne finne på og dra inn A1 (bandet) det fatter jeg ikke... =/ de kommer ikke til å kjøpe A1 iallefall, miniene (som de eier) er fortsatt mest gay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 1, 2010 med andre ord liker du ikke rumpa på Q5 ? Jo jeg liker rumpa på Q5 når den sitter på Q5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 1, 2010 Gruppa eller bilen? Jeg personllig ville vært redd for å innrømme at jeg liker A1 (gruppa) A1 (bilen, altså) er grei nok den så lenge den ikke har det uhorvelig stygge sølvlakkerte (eller er det faktisk "børstet alu?) feltet fra A- til B-stolpe. Ikke noe bil jeg ville ha kjøpt, men ikke den verste jeg har sett heller. Bilen ja, ikke bandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 1, 2010 Hvordan kan et tuningfirma skryte av produktet "sitt" når de har kjøpt inn et senkesett, kjøpt inn noen felger, og kjøpt inn noen eksostupper? hvem som helst kan jo gjøre det, og man trenger ihvertfall ikke et såkalt tuningfirma for å gjøre jobben. Når jeg hører at et tuingfirma har lagt sine hender på bilen, så forventer jeg at de faktisk har gjort noen modifikasjoner på bilens utseende, ikke bare skrudd på noen felger de har kjøpt et annet sted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...