Senner Tuning Audi A1 (Senket !!)

Anbefalte innlegg

A1 (bilen, altså) er grei nok den så lenge den ikke har det uhorvelig stygge sølvlakkerte (eller er det faktisk "børstet alu?) feltet fra A- til B-stolpe.

 

Det er et valg du selv bestemmer.

Trenger ikke bestille med kontrastfargene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått med meg at ikke alle har det, men jeg skjønner ikke hvorfor det i det hele er et valg. Ser ganske malplassert ut, spør du meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått med meg at ikke alle har det, men jeg skjønner ikke hvorfor det i det hele er et valg. Ser ganske malplassert ut, spør du meg:)

 

Mange syns det er kult på R8, så da satser de vel på samme effekten på A1 : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått med meg at ikke alle har det, men jeg skjønner ikke hvorfor det i det hele er et valg. Ser ganske malplassert ut, spør du meg:)

Var vel en designer spire hos Audi som følte at det trengtes kontrastfarger for å konkurrere mot andre småbiler da. Så kan det jo diskuteres om det er fint eller ei :P

Får andre farger enn "børsta stål" også mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vent, neste år kommer den i Finn Schøll-edition.....

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterer meg fortsatt at noen hos Audi har så dårlig antenner at de drar inn det A1-bandet altså.... 13-årige jenter kjøper ikke bil liksom....: dum :

 

Det er liksom klin motsatt av den fantastiske jobben Ford gjorde med imaget rundt sin Sport Ka, med "Evil Twin" reklamene for noen år siden :

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan et tuningfirma skryte av produktet "sitt" når de har kjøpt inn et senkesett, kjøpt inn noen felger, og kjøpt inn noen eksostupper? hvem som helst kan jo gjøre det, og man trenger ihvertfall ikke et såkalt tuningfirma for å gjøre jobben. Når jeg hører at et tuingfirma har lagt sine hender på bilen, så forventer jeg at de faktisk har gjort noen modifikasjoner på bilens utseende, ikke bare skrudd på noen felger de har kjøpt et annet sted...

 

Helt enig, her er for de som vil lese mer:

+++++++ Press Release +++++++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.