#1 Skrevet August 31, 2010 Hei Vet det er mange slike tråder her, men jeg prøver en gang til. Trenger virkelig en verkstedplass til golfen. Noen som vet om noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2010 1000,- pr mnd i Asker, blir ledig i løpet av september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2010 send meg en pm med litt mere info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2010 er fortsatt på jakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2010 Hei Jon Christian, takk for sist! Har en kompis som leier verkstedplass på en gård rett borti veien her. Vet derimot ikke om det er noe ledig plass der eller om det er plass nok igjen dersom du skal skru. Faren hans har et par eldre amerikanere lagret der. Skal se hva han svarer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2010 Hei Henning, takk for sist ja Hadde vært utrolig fint om du kunne ha sjekket. Har vurdert å ta en tur innover i lommedalen og hørt med gårdeiere osv. men føler at det kan bli en lang tur med lite hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2010 Jepp, vet det. Denne gårdeieren har to garasjeplasser på gården og har leid ut i årevis. Gir deg beskjed når jeg vet noe. Er det plass er det nok ikke noe problem, men det er vel akkurat plass til 3 biler der og nå står det to der permanent, så jeg er usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2010 Er fortsatt på jakt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2011 Drar denne opp igjen da jeg fortsatt er på jakt etter et sted. Begynner å se dårlig ut for kommende sesong nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2011 Ring Harald på 95083869, han har plass for utleie til noen biler. Lokalet er ved Skedsmokorset, er en del verktøy og kompressor der som kan benyttes også. Hils fra meg så skulle han lage en fin pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2011 Er fortsatt på jakt, men skulle gjerne hatt et i bærum/lommedalen. Trenger ikke mye plass egentlig Er også interisert i å leie en plass i en kort periode også, 1-2 mnd eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2011 Hei si fra om du kommer over noe. Jeg letter også etter lokale i Bærum. Får muligens dratt med en til om du kommer over noe større lokale som kan deles for en fornuftig penge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 18, 2011 Slengern opp til toppen igjen da jeg fortsatt er på jakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2011 Hallo folkens, jeg er også ute etter garasje i Bærum, bor på Hosle. Vennlig hilsen Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2011 Haringen plass selv enda! Så fremdeles på utkikk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2011 Det gjelder forsåvidt meg også, nå som en bil til er kjøpt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 29, 2011 Si fra om du finner noe i asker! Kunne godt slått meg sammen med noen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...