#1 Skrevet August 31, 2010 (endret) hallo folkens. ja.. da har jeg lest en del om denne EGR ventilen her på forumet, jeg var forrige uke under bilen min og så det var en del oljesøl rundt slangene som gikk til coolern.. derfor lurer jeg på, finnes det noen "skjema" hvor jeg kan se hva slags rør, diameter, lengde,bend osv som går til og fra cooler? grunnen til dette er fordi jeg bare er hjemme fra fredag til søndag grunnet jobb. (derfor må jeg bestille på forhånd slik at jeg har det til helgen. jeg har lyst til og bytte ut disse og få renset hele systemet.. har også tenkt tanken på og montere coolern i front, da det må være kortere for lufta å gå fra turbo til cooler i front så innsug isteden for at det skal gå til coolern som står ved venstre framskjerm og tilbake til høyre side av motor??7 det er da snakk om rød silikon eller blå silikon slanger hele veien så det blir litt "finere" på samme tid eller er det dumt å montere front cooler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...