#1 Skrevet September 1, 2010 har sett mange golf 2 som har grøftelys. finnes det noe lignende til bilen min? golf 1 cab karman. har allerede byttet til lys med p. lys i fangeren men har lyst på grøftelys også : P går vel ann og custom lage noe men hadde vært best hvis det fantes noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2010 har sett mange golf 2 som har grøftelys. finnes det noe lignende til bilen min? golf 1 cab karman. har allerede byttet til lys med p. lys i fangeren men har lyst på grøftelys også : P går vel ann og custom lage noe men hadde vært best hvis det fantes noe Jeg er ganske sikker på at Parts&Retards har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2010 Selv med Clipper-kit så var det vel bare ettermonterte universale lamper fra Bosch eller Hella som ble brukt av VW? Caben kom vel aldri med integrerte lamper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...