Anbefalte innlegg

Hei. Ser at det er veldig mange som monterer S4 fangere og skjørt på deres A4 B5.

Hvor kjøper dere dette? Trodde det kostet vanvittig mye fra møller..?

 

Hva koster det sånn ca for komplett fangere og skjørt, og hvor bør jeg kjøpe dette?? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Eirik =) Ja det var dyre greier, tror jeg står over inntil videre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bruker det å dukke opp brukte deler? Blir vell solgt strax det kommer inn døra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønner seg å sjekke ebay.de

Var iallefall der vi fikk tak i bakfanger og dørlister til min bil. Skjørt er det vel ikke så ille pris på hos Møller, men festedelene koster ganske mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønner seg å sjekke ebay.de

Var iallefall der vi fikk tak i bakfanger og dørlister til min bil. Skjørt er det vel ikke så ille pris på hos Møller, men festedelene koster ganske mye..

 

Ok, skal skjekke der. Takker for info =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4-fronten min kjøpte jeg nytt hos NBS for 9.000.

Her følger det med alt en trenger; føringsstykker, griller lys osv.

 

Sideskjørtene kjøpte jeg nye hos Møller for ca 900 pr stykk. Festeordningene til dem kjøpte jeg brukt for 1000kr. Dette koster fort 4-5.000 nytt på Møller.

 

Bakfangeren kjøpte jeg brukt for 1.500. Denne tror jeg koster rundt 5.000 ny på Møller.

 

Lakkering kom på 4.500 for fremfanger, bakfanger og sideskjørt.

 

Har komplett liste hjemme i Ålesund. Alt nytt fra Møller. Kan sikkert få scannet den hvis du ønsker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4-fronten min kjøpte jeg nytt hos NBS for 9.000.

Her følger det med alt en trenger; føringsstykker, griller lys osv.

 

Sideskjørtene kjøpte jeg nye hos Møller for ca 900 pr stykk. Festeordningene til dem kjøpte jeg brukt for 1000kr. Dette koster fort 4-5.000 nytt på Møller.

 

Bakfangeren kjøpte jeg brukt for 1.500. Denne tror jeg koster rundt 5.000 ny på Møller.

 

Lakkering kom på 4.500 for fremfanger, bakfanger og sideskjørt.

 

Har komplett liste hjemme i Ålesund. Alt nytt fra Møller. Kan sikkert få scannet den hvis du ønsker det.

 

Okei=) trenger ikke scanne den, blir sikkert å kjøpe litt etter litt om det blir noe i det hele tatt.

Har egentli bilen ute for salg, men om ingen vil ha den så må man vell style & tune den litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.