#1 Skrevet September 1, 2010 Hei. Ser at det er veldig mange som monterer S4 fangere og skjørt på deres A4 B5. Hvor kjøper dere dette? Trodde det kostet vanvittig mye fra møller..? Hva koster det sånn ca for komplett fangere og skjørt, og hvor bør jeg kjøpe dette?? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2010 heisan Julisus! S4 delene er svindyre på møller. mener det var ca 11000kr for frontfangeren med deksel og tåkelys og ca 7500kr for bakfangeren. sideskjørt vet jeg ikke. det er noe billigere på nbs http://norskbildelsenter.no/?ASP=1247494&Random=737095552 men det beste er nokk å få tak i brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2010 Heisann Eirik =) Ja det var dyre greier, tror jeg står over inntil videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2010 Hvor bruker det å dukke opp brukte deler? Blir vell solgt strax det kommer inn døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2010 Lønner seg å sjekke ebay.de Var iallefall der vi fikk tak i bakfanger og dørlister til min bil. Skjørt er det vel ikke så ille pris på hos Møller, men festedelene koster ganske mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2010 Lønner seg å sjekke ebay.de Var iallefall der vi fikk tak i bakfanger og dørlister til min bil. Skjørt er det vel ikke så ille pris på hos Møller, men festedelene koster ganske mye.. Ok, skal skjekke der. Takker for info =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2010 S4-fronten min kjøpte jeg nytt hos NBS for 9.000. Her følger det med alt en trenger; føringsstykker, griller lys osv. Sideskjørtene kjøpte jeg nye hos Møller for ca 900 pr stykk. Festeordningene til dem kjøpte jeg brukt for 1000kr. Dette koster fort 4-5.000 nytt på Møller. Bakfangeren kjøpte jeg brukt for 1.500. Denne tror jeg koster rundt 5.000 ny på Møller. Lakkering kom på 4.500 for fremfanger, bakfanger og sideskjørt. Har komplett liste hjemme i Ålesund. Alt nytt fra Møller. Kan sikkert få scannet den hvis du ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2010 S4-fronten min kjøpte jeg nytt hos NBS for 9.000.Her følger det med alt en trenger; føringsstykker, griller lys osv. Sideskjørtene kjøpte jeg nye hos Møller for ca 900 pr stykk. Festeordningene til dem kjøpte jeg brukt for 1000kr. Dette koster fort 4-5.000 nytt på Møller. Bakfangeren kjøpte jeg brukt for 1.500. Denne tror jeg koster rundt 5.000 ny på Møller. Lakkering kom på 4.500 for fremfanger, bakfanger og sideskjørt. Har komplett liste hjemme i Ålesund. Alt nytt fra Møller. Kan sikkert få scannet den hvis du ønsker det. Okei=) trenger ikke scanne den, blir sikkert å kjøpe litt etter litt om det blir noe i det hele tatt. Har egentli bilen ute for salg, men om ingen vil ha den så må man vell style & tune den litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...