#1 Skrevet September 1, 2010 Heisann. har vi rabatter på 034 motorsport? mener jeg har hørt det.. og hvordan får jeg de rabattene? mener jeg tok kontakt med paul og han ikke drev med det for en stund siden.. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2010 Heisann. har vi rabatter på 034 motorsport? mener jeg har hørt det.. og hvordan får jeg de rabattene?mener jeg tok kontakt med paul og han ikke drev med det for en stund siden.. takker for svar Det var vel bare på enkelte produkter ? Mulig jeg tar helt feil nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2010 Har nå bestilt meg http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-motor-mount-density-line-audi-i5-p-983.html psser disse på min S4 med AAN motor? ser at det står at det ikke passer på alle non-us modeller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2010 Du må sjekke om skruefestene er inline eller offsett vet mange med klima har offsett, men det må du nesten sjekke på din egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...