#26 Skrevet September 1, 2010 Har aldri sett noen forkorte ordet "ledning" med "ledn". Når jeg først så tittelen gikk jeg ut ifra at det var snakk om L.E.D., og ikke en ledning. Men men, det var flisespikkeri fra min side bare. Jøss, vi bruker ledn. på jobben hele tiden. Ofte med . til etter n'en. Jeg ser noen nå har rettet opp tittel, uten at det har satt "spor". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 2, 2010 Jeg har det biltema sette i røde skrinet, det er ikke smått nok til e minste kontaktene. Var en tråd her inne et sted med terminalverktøy koffert til vag, den så snop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2010 Jeg har det biltema sette i røde skrinet, det er ikke smått nok til e minste kontaktene. Takk, det bekreftet mine mistanker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/Laser-4328-TERMINAL-TOOL-SET-VAG-Renault-Citroen-/360251190999?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item53e0a4eed7 her er det jeg har sikla på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 2, 2010 Det der ligner litt på et kit fra Schwaben, fra ECS: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 2, 2010 Er nok det samme ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...