Anbefalte innlegg

blir det møte i morgen??

Frank Anders har ikke tid, jeg har ikke tid, per håkon har heller ikke anledning, så da blir det vanskelig med lokale! :o

Forslag; de som kommer kan ta utemøte i finværet, og kanskje organisere en cruising :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank Anders har ikke tid, jeg har ikke tid, per håkon har heller ikke anledning, så da blir det vanskelig med lokale! :o

Forslag; de som kommer kan ta utemøte i finværet, og kanskje organisere en cruising :)

slaska! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slaska! :P

Ska cruise ut åttn frode tenkje e...;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi ble en ganske så litn gjeng idag!:P jeg, Leif-Einar og rune... møttes ved møller bil og sto der en haltimes tid... fikk kjeft av ei kjerrig som lurte på om vi var av dem som svinkjørte slik... hehe,, jeg jattet oppgitt med og leif ble "sinna" til slutt vile hun ikke snakke noe mer med oss:p show!

så tok vi turen over skaret og til Eide for sjokoladekake og kaffe hos Freddy med noe tøvprat og fisk på tven!

Takk til alle oppmøtte som gjorde denne kvelden mulig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ka skullan jort utn innsatsviljå å dugnadsånda..

Vidar legg vel inn bilder når d li på du;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ka skullan jort utn innsatsviljå å dugnadsånda..

Vidar legg vel inn bilder når d li på du;-)

tek d i mårgå... tok ikje me inj kamera... låst me inne au no så!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.