#1 Skrevet September 2, 2010 Er en c4 2.5 tdi Er det noe som kan repareres? eller hva skal en gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 Er sikkert opphengslageret som er gåent. Se tråd rett under her! (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190620) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 Er sikkert opphengslageret som er gåent. Se tråd rett under her!(http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190620) Så konklusjonen er repkit eller lev den inn til 6-7 tusen? En ny koster rundt om 11000: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2010 Opphengslageret kan kjøpes løst her i Norge. Tror GKN skal ha ca 2000 for dette. Sett de annonsert på Finn billgere, men en stund siden jeg har sett noen nå. Samtidig kan det lønne seg å sjekke drivleddene i begge ender og på midten. Drivleddene i endene kjøpte jeg på AutohausAZ, tror de kostet ca 90$ stk. Det i midten på min var i orden selv om bilen hadde gått ca 220.000. Om du skal bytte opphengslageret pass på å merke akslingen der du deler den slik at du får satt den sammen igjen likt. Akslingen er balansert som en del, så om delene ikke monteres sammen likt vil det kunne bli ubalanse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2010 Opphengslageret kan kjøpes løst her i Norge. Tror GKN skal ha ca 2000 for dette. Sett de annonsert på Finn billgere, men en stund siden jeg har sett noen nå. Samtidig kan det lønne seg å sjekke drivleddene i begge ender og på midten. Drivleddene i endene kjøpte jeg på AutohausAZ, tror de kostet ca 90$ stk. Det i midten på min var i orden selv om bilen hadde gått ca 220.000. Om du skal bytte opphengslageret pass på å merke akslingen der du deler den slik at du får satt den sammen igjen likt. Akslingen er balansert som en del, så om delene ikke monteres sammen likt vil det kunne bli ubalanse. OK Takker for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2010 Jeg betalte 6660 inkl. mva (før vi fikk rabbatt hos GKN), men da byttet de alt bortsett fra ene CV-leddet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2010 NBS har opphengslageret til under 2000kr.. Ikke så vanskelig å bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2010 Går jo an å vurdere en brukt aksel også, her tror jeg de fleste manuell C4 har lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2010 Er jo bare å bytte opphenget så er den tipp topp igjen.. En brukt aksel har et lager som sikkert går etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2010 Enkleste er jo selvsagt en brukt aksel som ser ok ut, det går an å kjenne om lageret er ok. Men dukker det ikke opp en slik aksel så var det fint å få vite hvor det finnes lager Takk til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...