#1 Skrevet September 2, 2010 Hei, Vi kjøpte en 2006 passat stvn highline 4motion med sportsunderstell i Mai. Helt siden vi kjøpte den har det vært skikkelige knirkelyder når vi kjører over fartsdumper eller annet som trykker sammen fjæringa. Noen ganger synes jeg det ligner litt på at noen rister en kasse med gable kasetter oppi på en måte. Er dette normalt på volkswagen i dag? Det er ingen ulyder ved vanlig kjøring på vei, eller på grusvei eller over hull/tverrskøyter o.l Det er bare når fjæringa komprimeres på en måte.. I tillegg har styringa begynt å knirke også. Spesielt i lav fart når det er store rattutslag. Det er ikke reimknirk/sluring. Er det noen som har hatt samme symptomer på sin bil? Evt vet dere hva dette skyldes, og om det er noe å fikse på? Jeg er motvillig til å sette bilen inn hos Møller i Trondheim for de bruker bare masse tid og pengene mine på å finne ut ingenting... Mvh Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 kan være fjørbeinslager. disse bruker å begynne å knirke litt når man har demontert det en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...