#1 Skrevet September 2, 2010 Hei Prøver å finne vinterhjul til bilen min nå, men sliter med å finne felger med riktig impress. Jeg har en 2010 A4 Allroad 2.0 TDI 170 hk. Iflg. Vognkortet, skal jeg ha 8x18 eller 8x17 og ET 26. Et alternativ er naturligvis å kjøpe felger med høyere impress + spacer, men hadde håpet å unngå dette. Noen som har gode tips? Har prøvd Sharif og Aabenraa Fælglager så langt. Er kun vinterfelger, så hadde ikke tenkt til å kjøpe dyre felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 Hva med S5-felg? Jeg vet dessverre ikke hvilke innpress de kommer i, men burde da være noe som passer på din. Felgene midt på siden her: http://www.dekk.as/audi_vw_felg.html Tar seg godt ut i virkeligheten de gangene jeg har sett dem i alle fall. De replika-felgene de selger her skal være av veldig god kvalitet, er hellakkerte og egner seg godt som vinterfelg. De har fått inn en variant nylig som er hakket frekkere enn de to som vises her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2010 Hva med S5-felg? Jeg vet dessverre ikke hvilke innpress de kommer i, men burde da være noe som passer på din. Felgene midt på siden her: http://www.dekk.as/audi_vw_felg.html Tar seg godt ut i virkeligheten de gangene jeg har sett dem i alle fall. De replika-felgene de selger her skal være av veldig god kvalitet, er hellakkerte og egner seg godt som vinterfelg. De har fått inn en variant nylig som er hakket frekkere enn de to som vises her. Liker de godt selv, men usikker på om de passer. Har funnet de i 8x18 ET 32 eller 33 (husker ikke helt). Noen som vet om det går greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2010 Denne vil kle Allroaden din godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 Denne vil kle Allroaden din godt Hadde sett bra ut den:) Litt vanskelig å vaske på vinteren men.. Men var dette med impress da.. Det meste er med minimum 6 mm for høyt impress.. Men det er kanskje så lite at det ikke har noe å si..? Bilen din har blitt bra med Bentley hjulene forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2010 Burde gå fint det, du kan jo gå opp eller ned 7,5 ift. innpress. Jeg har originalt 45, men mine forrige sommerfelger hadde 52 og de nye har 38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...