#1 Skrevet September 2, 2010 Som topic Noen som kan legge ut skisse av komplett støtdempertårn foran på Audi 80 94mod Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 Duger dette? Eller skal du ha av selve karosserihullet liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 Detta duger, sier ifra jeg vis jeg skulle trenge mer. Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2010 Bare hyggelig Om du skulle trenge mer hjelp så er i kveld siste kveld jeg får hjulpet noen, flytter i morra og da blir stasjonærpc'n stående igjen her inntil videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2010 Om du trenger hele bildet så ligger det HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...