#1 Skrevet September 2, 2010 Hadde seg sånn at A3'n hadde stått i ca 3 uker. Startet opp og kjørte bilen varm. Når målern hadde nådd 90 grader dro jeg på litt, og dro på litt skikkelig oppover noen bakker borti her. Opp siste bakken begynte nødlampe å lyse og jeg mistet ladetrykk. Stoppet da bilen umiddelbart og tok en sjekk i motorrom for å se om det kan ha vært slange til resirken som hadde detti av. Alt så greit ut neddi der, men på eksosen, rett etter at røra går rett røyk det (ja, røyk - ikke bare varmedamp) veldig. Jeg skulle opp til en kamerat så tenkte at de 500m gikk greit, men når jeg startet opp igjen, kom det noen harde klakkelyder fra motor. Stoppet den straks jeg hørte det - og siden har bilen stått stille. Bilen har OCT chip, forge 007, forsterket clutch og KN filter, ellers helt orginal. Noen som har forslag til hva som er feil, hva som må gjøres og hvem som evt kan ordne dette? Planen var jo i utgangspunktet å selge denne bilen, men får jo ikke solgt den i den tilstanden den er i nå. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 Kom røyken fra selve eksosrøret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2010 Nei, kunne virke som at det kom rett over elns. Var litt vanskelig å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2010 Er da snakk om en 1.8TQ 2003 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2010 se her ja... må slutte å grisekjøre veit du Per O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2010 se her ja... må slutte å grisekjøre veit du Per O. Jeg har i alle fall motor med litt futt i.. Kjenner ikke til noen som kan noe om dette du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2010 Nødlampen? lampe for oljetrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2010 ja, du må nesten definere den nødlampa litt bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2010 Frem med instruksjonsboka og finn navnet på lampen du så der.. og bruk det navnet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2010 Tja, åssen skal en si det. Er den lampa som er en runding med ett harry potter lyn som går igjen. Det blinket når jeg mistet ladetrykk, men når jeg startet opp etterpå, var den borte. Noen som har noe forslag med hva jeg skal gjøre med bilen? Bare selge som den står nå så får jeg sikkert bare halvparten av det den er verdt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2010 Garantert bare en fillsak som har tatt kvelden ellernoe. Så å selge den nå er jo bare idioti... Skal til Drammen til Gry imorra, så kan, om du vil komme å ta en titt, om du ikke er laaaangt unna midt i Drammen Nr mitt står under her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2010 Garantert bare en fillsak som har tatt kvelden ellernoe. Så å selge den nå er jo bare idioti... Skal til Drammen til Gry imorra, så kan, om du vil komme å ta en titt, om du ikke er laaaangt unna midt i Drammen Nr mitt står under her Mld sent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...