Trackday på Ruskogen 18.sept

Anbefalte innlegg

Noen som skal dit?

Og hvordan er disse trackday treffene? Er det greit, eller er det mye dårlige villmenn i gamle dårlige biler?

Klippet fra siden dems:

Vi i trackday ønsker å gi vårt siste treff noe ekstra, Lørdag 18. September.

Vi lodder ut på inngangsbiletten, 2 muligheter for å sitte på med vår Trackday Taxi + at du kan vinne et heat (5 runder) i en av våre utleiebiler

der du blir racebil sjåfør for en dag!

Alt du trenger å gjøre er å dukke opp 18. September!

Vi ønsker alle velkommen til en spennende og fartsfylt dag på Rudskogen 18/9-2010 . Vi disponerer banen fra kl. 10.00 frem til 18.00.

Oppmøte/portene åpner fra klokken 09.30!

.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jeg har erfart så er det mye dyre biler, eldre folk, seriøse sjåfører, og flagg/banevakter som slår hardt ned på idiotkjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig ryddig treff og kjøre på. Mye fokus på at folk får kjøre gode rundetider og følge idialsporvalg høyt på lista. Sladdings og burnings er ikke godt motatt. Men det ble sagt at om det ikke forhindret kjøringen til dem andre på banen så var dette OK.

Selv vært på 2 av treffene demmes iår og skal ditt 18 sept også om været tilsier det. Til tider mye venting grunnet funnycar?!?! (bittesmå gocarter med motorsykkel motor) som kjører og da blir lett litt venting i piten. Men helt OK. Får kjørt endel iløpet av dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der på sist treff og kan si det er helt greit.

Rekker dessverre bare ett heat pr time da lisensbiler kjører hver hele time.

Ikke noe sladding å prate om da de stort sett tar hensyn og sjekker hvor vi andre er bortsett fra siste timen da de skal bruke opp dekka...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke igjen disse beskrivelsene. Har vært der to ganger. MYE kjøring. Ingen tullebiler, annet enn "driftebiler", som til tider faktisk prøvde å drifte.

Nå kom jeg på at det er to år siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som været blir bra også.

Rudskogen uke 37.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvordan det ser ut der nå siden det er to år siden jeg var der, men de skriver:

Samtlige biler som skal benyttes på hovedbanen skal ha PVC-presenning under seg i depotet og på gokartbanen.

Hvor er depotet i forhold til den plassen man kan parkere?

Dette er plassen jeg tenker på. Ligger det ene området med presenningspåbud på andre siden av bygget til venstre i bildet?

sommer2010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele plassen du har bilde av er depoet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele plassen du har bilde av er depoet.

Jøss, kaller de det det. Hva heter det omr på andre siden av bygget (hvit pil på bildet under)? Er det en form for pit lane det da?

Det blir jo stilig med alle bilene og deres presenninger. Ante ikke at oljesøl var så utbredt.

090520081003.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, kaller de det det. Hva heter det omr på andre siden av bygget (hvit pil på bildet under)? Er det en form for pit lane det da?

Det blir jo stilig med alle bilene og deres presenninger. Ante ikke at oljesøl var så utbredt.

090520081003.jpg

Det er Pitlane ja

Er enig med deg at det blir ett evig kaos men nå får vi jo se til helga da...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Presenningopplegget var ikke kommet i gang for "vanligfolk" enda. Så da så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Presenningopplegget var ikke kommet i gang for "vanligfolk" enda. Så da så.

Det var ikke mange som brukte det nei.

Men det ble en fiiin dag med passe mye kjøring : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.