#1 Skrevet September 2, 2010 For alle dere som er så opptatt av "rett og galt", hva er dette? Fra denne siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2010 Høgere bake, samt fått bakfelga litt lenger ut... Fremfelga kan godt vær oppi hjulbuen, men bakfelga skal være i linje med hjulbuen. Ellers, meget pen bil. Min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2010 Min mening er at det er galt! Felgen skal gå kant i kant med hjulbuen og skjermen skal være 0,5 cm unna framdekket og 1 cm unna bakdekket i høyde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2010 Min mening; alt bortsett fra senkingen var fett. Synes det er drit stygt med biler som ligger å sleiker bakken slik, mens felgene prøver å gjemme seg inni skjermene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2010 Dette var interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2010 Heeeeelt e9 med thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2010 Synes det er tøft jeg, selv om jeg ikke ville hatt samme stilen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2010 Jeg er glad i ihjelsenka biler, jeg - det er ikke det, men syns det ble for mye bak på denne. Denne, fra samme side, ligger pent: Her har man ikke noe "reverse rake", eller ihvertfall ikke i samme graden. Er kanskje - om noe - 5mm lavere i hjulbuene bak enn foran. Men for meg virker det som om de fleste med luft har en kjørehøyde som tilsvarer 40mm senk til vanlig, og det blir feil, mener jeg. Skulle ha kjørt like lavt som jeg gjør med gewinde, bare at jeg hadde slipt den ned de siste cm ved parkering om jeg hadde kjørt med luft. Rolf (E. Moen) er et godt eksempel på en som "bruker" luftfjøring riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2010 Rolf (E. Moen) er et godt eksempel på en som "bruker" luftfjøring riktig...og Anders Moen, men den mørkeblå båten han har(hadde?). Enig med deg ang. siste bildet. Det ser mye bedre ut. Det ser bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2010 Jepp, det er mulig - så aldri kjørehøyden til Anders når han hadde () 3ern . Litt bortkastet med luft hvis du bare skal ha det for å legge bilen på bakken når du parkerer, mens kjørehøyden din ser ut som original S-line understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2010 Mads Kristian, jeg mener fremdeles at avanten hadde blitt dobbelt så feit med en cm høyere bak! Men ja, til topic så synes jeg den ser helt teit ut. slammed er fett, men jeg lurer på når det ble fett med omvendt-stuk? De bilene der planer jo som båter! Og det verste er at når han skal ut å kjøre så hever han bilen 10cm både fremme og bak for å tørre å bruke bilen på det dårlige luftunderstellet sitt som har kjøreegenskaper som en berusa kyr, garantert Vel, ekkel som jeg er, så benytter jeg nok en gang muligheten til å være selvdigger av min egen senk som jeg smiler av hver gang jeg kjører til jobb, da jeg mener den er perfekt. Men det er jo min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2010 Vel, ekkel som jeg er, så benytter jeg nok en gang muligheten til å være selvdigger av min egen senk som jeg smiler av hver gang jeg kjører til jobb, da jeg mener den er perfekt. Hvordan får du svingt med det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2010 Mads Kristian, jeg mener fremdeles at avanten hadde blitt dobbelt så feit med en cm høyere bak! Og jeg er enig med deg der, Hans Fredrik, men var bare for å illustrere hvordan "slamma" biler burde ligge, etter min mening;) Litt skal jo bilene stuke. Perfekt, spør du meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 2, 2010 Rolf (E. Moen) er et godt eksempel på en som "bruker" luftfjøring riktig. Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 2, 2010 Jepp, det er mulig - så aldri kjørehøyden til Anders når han hadde () 3ern Kjørehøyde: I bunn: Helt riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 2, 2010 Passat? Jepp. Fra 1:50 ser du Passaten til Rolf, og du ser også kjørehøyden hans og "slammed" Helt riktig! Veit ikke hvor hodet mitt var i stad, Tore, for dette har jeg da sett før. Og ja, dette er riktig bruk av luftsenk;) Dette kan late til å utarte seg til en morsom tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2010 Veit ikke hvor hodet mitt var i stad, Tore, for dette har jeg da sett før. Stussa litt over det at du ikke hadde sett den før, serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2010 Hvordan får du svingt med det der? Jeg vettafaen. Det fungerer hvertfall helt konge. Har fått tatt knekken på mesteparten av subbinga, skal ta knekken på resten idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 3, 2010 Det hørtes ikke bra ut ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 3, 2010 For meg blir dette helt feil. Senking av en bil er etter min mening til for å forbedre kjøreegenskapene, ikke ødelegge dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 3, 2010 For meg blir dette helt feil. Senking av en bil er etter min mening til for å forbedre kjøreegenskapene, ikke ødelegge dem. Jævli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 3, 2010 For meg blir dette helt feil. Senking av en bil er etter min mening til for å forbedre kjøreegenskapene, ikke ødelegge dem. Kunne ikke sagt det bedre selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 3, 2010 Så akk det var kommentert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 3, 2010 Siden jeg startet tråden tillater jeg meg litt OT. Kan egentlig ikke klage over reverse raken på den A4en når man ser dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 3, 2010 For alle dere som er så opptatt av "rett og galt", hva er dette? Fra denne siden. Syns denne som var ved Wörthersee i sommer var mye penere. Har truffet litt mer med innpress og høyde syns jeg. Litt dårlig iPhone-bilde dessverre... For meg blir dette helt feil. Senking av en bil er etter min mening til for å forbedre kjøreegenskapene, ikke ødelegge dem. Du har min støtte også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...