Audi A4 B8, er dette "riktig"?

Anbefalte innlegg

Med de veiene vi har her i landet så er dette helt totalt ubrukelig. Må tenke litt praktisk når det skal senkes også etter min mening.

Så var det det da, med luft, den kan heves, men som jeg har skjønt det, er det ikke "lov" eller gir ikke "cred". Hjælp.

 

Nå er ikke den S10en veldig mye lavere enn den jeg begynte tråden med da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte eiern såpass mye penger på felger og dekk at han måtte selge fjører og dempere for å få råd til bensin?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Eller nei, det var ikke morsomt.

Ballongdekk, som i ikke lav nok profil? (Ja, jeg er under "opplæring")

Som i ikke lav nok profil, ja, samt at det ser ut som dekket buler utover. Altså, for bredt for felgen.

 

Jeg har nok hatt lavere biler enn folk flest, og plassering på veien og litt innsikt i hvordan bilen er under, hvor mye leppa eller fangere bygger ned osv, så er det ikke så fordømt vondt og vanskelig som folk skal ha det til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det det da, med luft, den kan heves, men som jeg har skjønt det, er det ikke "lov" eller gir ikke "cred". Hjælp.

 

Nå er ikke den S10en veldig mye lavere enn den jeg begynte tråden med da.

 

Joda, fullstendig klar over at det går an å heve bilen, når det er luftfjøring. Men i den konfigurasjonen bilen er på bildet så er den ubrukelig på norske veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.