#1 Skrevet September 3, 2010 (endret) Hei. Hvor mye jobb er det å bytte tannstang på en S4 C4? Mansjetten har ryki. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2010 Grei jobb, men trangt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2010 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2010 Jeg har forøvrig en ny mansjett liggende til en slik tannstang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2010 Jeg har forøvrig en ny mansjett liggende til en slik tannstang... Hei! Den er god, da skal jeg tipse han om den. (Har bare lagt ut tråden for en kamerat som ikke får ut finger'n å melder seg inn) Ikke umulig at han kjøper den av deg da.. Takk så lenge, Espen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...