#1 Skrevet September 4, 2010 Hvordan få ut demper og fjæra bake på en 4-motion passat 02 modell????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2010 Løsne øverste bærearm ved navet og den nedre bærearmen løsner du de innerste boltene(ved eksosen nesten) Så er det bare å løfte ut demperen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2010 Tåler di justeringen mye, tenker at man ikje drar over gjengene på justeringa ? Tåler den å bli justert med fjæra i spenn uten fjærklemmer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2010 bruk en liten spett/brekkjern av noe slag så du får presset fjæra opp.. så justerer du mye lettere og du slipper å risikere at de hopper over en gjenge.. (men jeg har aldri klart å ødelegge noen når jeg har justert uten å presse fjæra sammen) Skjønte du hva jeg mente med demonteringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2010 Jepp alt godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...