Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en Cupra lippe jeg skulle ha montert, hva er enklest? :confused:

 

Og ta av fangeren for og så skru den fast, eller er det mulig og montere den med fangeren på? :jegerdum:

 

-Erik :ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A6'n min så bare kjørte jeg bilen ut på en passende kant ned mot plena, tok med meg dremel og tilpasset leppa mens fangeren sto på bilen.

Kjører du opp på et par 2"x4" på et golv eller noe og får opp fronten litt fra bakken så er det også mer enn godt nok. Det aller beste er selvfølgelig å ha løftebukk. Men jeg ser ikke vitsen med å demontere fangern vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset : rock :

Håper jo selvfølgelig på minst mulig dill dall, så det med og bare få fronten litt opp høres jo suverent ut: cool :

 

 

På A6'n min så bare kjørte jeg bilen ut på en passende kant ned mot plena, tok med meg dremel og tilpasset leppa mens fangeren sto på bilen.

Kjører du opp på et par 2"x4" på et golv eller noe og får opp fronten litt fra bakken så er det også mer enn godt nok. Det aller beste er selvfølgelig å ha løftebukk. Men jeg ser ikke vitsen med å demontere fangern vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.