#1 Skrevet September 5, 2010 Skal bytte noen seter på en audi til seter uten airbag. Hva skal jeg bruke i stikket for at systemet skal virke normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2010 kan vel bare kode det vekk? det gikk i hvertfall på en 2000 mod passat jeg hadde en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2010 Det kan jeg forsøke på, vet ikke om det bare kan utføres med vagcom, skal sjekke. Eventuelt så finner jeg noen motstander å setter i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2010 Hvaslags bil er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2010 2000 A6, byttet til delskinn men var ikke airbag i sideputene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2010 2000 A6, byttet til delskinn men var ikke airbag i sideputene bak. Dette kan nok kodes bort på denne ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2010 Skal forsøke med Mecotech sitt utstyr, ikke sikkert de har denne funksjonen. Har du prosedyre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2010 Skal forsøke med Mecotech sitt utstyr, ikke sikkert de har denne funksjonen.Har du prosedyre ? Ikke i hodet, men kan finne det ut på jobben på mandag om det ikke er for lang tid å vente:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2010 Neida, går fint. Send meg gjerne PM om det ikke er for mye stress:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2010 Neida, går fint. Send meg gjerne PM om det ikke er for mye stress:) Send meg en Pm med reg nr på bilen om du ikke vil egge det ut her, så får jeg slått opp riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2010 Hei. Mye kodinger å velge imellom her:) Har bilen sideairbag foran? Nøkkelkontakt til passasjer airbag i hanskerom? 2 eller 3 selv rullende belter i baksetet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...