Anbefalte innlegg

Hvor kan man få tak i Snowflakes i 15" slik som Morten Bjørkevoll har på sin 1 er? Ser sinnssykt pene ut!!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja du får prøve her da;)

http://www.1552v2.com/

 

Men vil ikke anbefalle deg å kjøpe da, for da må jeg snart finne noen andre felger: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Morten:) Blir nok ikke felger før til neste år, men jeg har sinnssykt lyst på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja du får prøve her da;)

http://www.1552v2.com/

 

Men vil ikke anbefalle deg å kjøpe da, for da må jeg snart finne noen andre felger: smil :

 

haha, da kan du jo bare selge de til TS da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det:)

Har skikkelig sansen for de jeg å.

Fant de i VW performance lenge før de var laget jeg og sendte mail til de og sa at de skulle jeg ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, da kan du jo bare selge de til TS da :)

 

Hehe ja alt er mulig:)

Nei får vel sitte der litt til tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lages nå i 18" btw..

 

5x100 ET 35 & 5x112 ET 42..

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse hjula skal vel på Golf 2. Her er 15" best. 8" bredde gir litt strekk med 195/50 dekk. Men ikke så mye at det er noe kjempeproblem. ET 30 kan gi litt hissig styring. Men det bør gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/50 kommer til å se helt bak mål ut på 8" felg, bare så det er sagt. 195/45 fra Toyo gjør susen, og er også noen av de dekkene som er best å kjøre med av de jeg har prøvd.

 

At ET30 gir hissig styring, det er bare tull. Har hatt 8x15 ET7 med nevnte dimensjon, og bilen var som en drøm å kjøre selv med 90-100mm senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse hjula skal vel på Golf 2. Her er 15" best. 8" bredde gir litt strekk med 195/50 dekk. Men ikke så mye at det er noe kjempeproblem. ET 30 kan gi litt hissig styring. Men det bør gå.

 

Med slike hjul så kjøper man ikke ballong dekk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal til å lage 8x16 ET 30 Snowflakes også hvis de får nok pre-orders ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.